miercuri, 26 septembrie 2018

Stefan Mihaescu: 'Un club cu traditia Grivitei merita sustinut din toate punctele de vedere'

Un alt pariu al Grivitei pentru primul sezon de Divizia Nationala este Stefan Mihaescu, aripa ajunsa in Parcul Copilului dupa ce a trecut pe la Steaua si Dinamo.



Fane a acumulat multa experienta la cele doua echipe amintite si ar putea reprezenta una dintre surprizele Grivitei pentru acest sezon. Insa el demonstreaza si o maturitate iesita din comun, lucru care il ajuta sa-si dea seama ca mai are inca multe de invatat si ca, desi are trecute Steaua si Dinamo in CV, asta nu inseamna ca are asigurat locul de titular.

Pana la momentul in care il veti vedea pe Fane evoluand intr-un meci oficial, in tricoul Grivitei, va invitam sa rasfoiti gandurile lui inainte de startul participarii noastre in Divizia Nationala.

- Fane, spune-ne 2-3 cuvinte despre relatia ta cu rugbiul. Cand a inceput? Unde si de ce?

- Am inceput sa joc rugby la 16 ani, la Flamingo. Mi-am dorit sa practic un sport de contact, iar rugbiul m-a atras cel mai mult pentru ca are foarte multe reguli si iti pune in permanenta mintea la contributie.

- Cum ai ajuns la Grivita? Cum ti se pare atmosfera de la echipa? Cum te-au primit baietii?

- Am ajuns la Grivita gratie primului meu antrenor, domnul Laurentiu Paxaman. El mi-a recomandat sa continui sa practic acest sport, iar Grivita era singura varianta unde sa pot face acest lucru. Atmosfera de la echipa este foarte placuta, iar baietii m-au ajutat sa ma integrez cat mai bine.

- Cat conteaza pentru tine ca imparti vestiarul cu baieti alaturi de care ai mai jucat pe la alte echipe?

- Ma ajuta foarte mult acest aspect. Stiind ca am alaturi cativa baieti cu care ma cunosc de mai mult timp m-a ajutat sa ma integrez mai bine, mai ales ca sunt baieti de la care consider ca am ce invata.

- Ai jucat pentru Dinamo II impotriva Grivitei. Ai simtit ca acest lucru iti va afecta relatia cu noii tai colegi de la Grivita?

- Nu se pune problema de asa ceva. Cred ca venirea la Grivita ma va ajuta sa imi imbunatatesc jocul ca aripa, mai ales ca sunt cativa baieti cu multa experienta si care ma pot indruma, imi pot da sfaturi.

- Esti cunoscut pentru prestatiile tale ca aripa. Este postul tau favorit? Ai mai evoluat si pe alte posturi?

- In cea mai mare parte am jucat ca aripa si pot spune ca am ambitia sa-mi imbunatesc evolutiile pe acest post. A fost insa si o perioada scurta de timp in care am jucat pe postul de fundas la Steaua, la juniori.

- Ce ti-a lipsit pana acum sa ajungi la un nivel mai inalt? Crezi ca Grivita poate reprezenta o rampa pentru tine?

- Cred ca Grivita ma poate ajuta sa ajung la un nivel mai inalt, dar deocamdata nu ma gandesc la o alta echipa. Sunt aici si imi doresc doar sa confirm increderea acordata de antrenorii de la Grivita.

- Se anunta o batalie dura pentru titularizare. Ce crezi ca te-ar recomanda pentru primul 15 sau macar pentru a prinde lotul de 23?

- Nu as vrea sa comentez eu situatia mea din lot. Pot spune doar ca am o ambitie foarte mare de a arata de ce sunt in stare. In rest, antrenorii decid daca merit sa fac parte din primul 15 sau macar sa prind lotul de 23.

- Cine sunt idolii tai pe plan intern? Dar pe plan international?

- Nu as spune ca am idoli. Sunt mai multi jucatori pe care ii urmaresc cu atentie si de la care imi doresc sa fur elementele care consider ca m-ar ajuta sa imi imbunatatesc jocul.

- Ne pregatim de startul in Divizia Nationala. Cum vezi duelurile cu Navodari, Barlad si Galati? Unde crezi ca se va face diferenta?

- Sunt convins ca ne asteapta meciuri foarte grele cu echipele amintite. Pe noi cred ca ne avantajeaza pregatirea foarte buna pe care am facut-o, iar acest lucru se va vedea cand sper ca aceasta pregatire sa incline balanta in favoarea noastra. Consider ca putem pune probleme serioase oricarei echipe, oriunde, acasa sau in deplasare.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa. De ce Grivita?celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa. De ce Grivita?

- Vreau sa-i incurajez pe oameni sa vina la meciuri din simplul motiv ca vorbim despre un club cu o traditie uimitoare si care merita sustinut din toate punctele de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu