sâmbătă, 8 septembrie 2018

Catalin Oancea: 'Participarea noastra in Divizia Nationala o sa fie ceva spectaculos'

Intr-o perioada in care aproape nimeni nu mai are rabdare sa investeasca in tineri, RC Grivita propune cateva pariuri pentru noul sezon.



Unul dintre aceste pariuri este Catalin Oancea, jucator care, la 20 de ani, arata o forta fizica rar intalnita si o maturitate in gandire cum nu prea mai gasesti la sportivii cu o varsta atat de frageda.

Cata a bifat deja primele minute in tricoul Grivitei, in sezonul precedent, iar in acest sezon este asteptat sa-si dea drumul la joc astfel incat sa ia fata unor adversari mult mai experimentati si sa arate ca poate fi jucatorul care sa calce pe urmele fratelui sau, ajuns intre timp la CSM Bucuresti.

- Cata, spune-ne 2-3 cuvinte despre activitatea ta ca rugbist si cum ai ajuns la Grivita?

- Am inceput sa practic rugbiul acum vreo 10 ani. Am inceput sa joc la Joita, apoi la Buftea, iar junioratul l-am facut trei ani CTMRTF Bucuresti si un an la Baia Mare, la CSS2.

- Cum ti s-a parut atmosfera de la echipa in perioada petrecuta alaturi de baieti?

- Sincer sa fiu, atmosfera m-a atras din prima la aceasta echipa. Baietii au fost super ok inca de la inceput si nu am simtit niciun fel de presiune din partea lor, lucru care conteaza foarte mult, mai ales ca eram si poate inca sunt cel mai tanar jucator din echipa.

- Sezonul trecut ai bifat primele minute in tricoul Grivitei. Te astepti ca in acest sezon sa joci mai mult?

- Da, normal ca as dori sa joc mai mult. Insa am si ceva probleme de sanatate si ramane sa vedem cat si cum pot sa ajut echipa. Sper totusi ca problemele de sanatate sa nu ma afecteze foarte mult.

- Sunt multi jucatori care pot evolua la linia intai. Te afecteaza sau te motiveaza acest lucru?

- Nu ma afecteaza. Din contra, competitia pe post este cel mai bun lucru din lume. Asta te forteaza sa dai totul pentru a fi cel mai bun si sa arati ca meriti sa joci.

- Cum este sa stii ca fratele tau mai mare, Alexandru, joaca in prima divizie si a ajuns si la echipa nationala? Te ambitioneaza acest aspect?

- De cand eram mai mici, fratele meu a stiut sa ma ambitioneze. El este un exemplu pentru mine in materie de rugby, este tipul de jucator cum mi-as dori si eu sa joc.

- Crezi ca poti sa-i calci pe urme lui Alex si sa ajungi si tu in Super-Liga?

- Este mult prea devreme pentru a vorbi despre asa ceva. Deocamdata trebuie sa arat la Grivita de ce sunt in stare si dupa aceea putem vorbi despre un eventual transfer.

- Ne pregatim de prima participare in Divizia Nationala. Cum vezi aceasta competitie? Crezi ca putem face fata la un asemenea nivel?

- Sincer, cred ca participarea noastra in Divizia Nationala o sa fie ceva spectaculos. Cred ca noi am bifat niste rezultate la care nu prea ne asteptam, in conditiile in care pana acum au fost mai mult antrenamente de relaxare. Acum, cu pregatirea potrivita pe care am facut-o, sunt convins ca o sa facem o figura frumoasa in Divizia Nationala.

- Cum ti s-au parut antrenamentele de pana acum? Cat de tare te-au consumat?

- Au fost niste antrenamente bune, la intensitatea pe care ma astept sa o intalnim si in meciuri. Personal m-am consumat mult pentru ca unul dintre obiectivele mele este sa nu raman fara baterii in timpul meciurilor.

- La Bucuresti s-a jucat Junior World Rugby Trophy. Cum ti s-au parut meciurile? Crezi ca ai fi putut face parte din lotul Romaniei? Simti o oarecare suparare ca nu ai ajuns sa joci sub Tricolor la acest nivel?

- Evolutiile Romaniei mi s-au parut mult sub nivelul tarilor cu care ne-am masurat fortele la acest turneu. Cat despre mine, nu am ce sa spun. Poate, cu o pregatire fizica mult mai buna, aveam sanse sa prind lotul. Insa nu am de ce sa fiu suparat. Este clar ca in acest moment nu sunt pregatit pentru un asemenea nivel.

- Ce ai transmite celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa? De ce Grivita?

- Pai as transmite un singur lucru: Rugby de placere o sa vedeti doar la noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu