joi, 27 septembrie 2018

Iulian Ailincai: 'Trebuie sa ne propunem castigarea DNS. Avem si cu cine, avem si cu ce'

Iulian Ailincai este un alt pariu al Grivitei pentru noul sezon, un jucator care asteapta sa confirme increderea acordata.



Trecut prin curtea celor de la CSM Bucuresti, Iulian a ajuns parca de nicaieri la gruparea din Parcul Copilului, dar a demonstrat pana acum, la antrenamente, ca merita sa fie unul dintre pariurile noastre.

Tare ca o stanca si puternic pe picioare, inaintasul Grivitei poate juca pilier sau taloner, polivalenta fiind unul dintre atuurile sale importante in lupta pentru desemnarea celor sase magnifici pregatiti sa intre in prima linie a bataliei.

- Iulian, spune-ne 2-3 cuvinte despre relatia ta cu rugbiul. Cand a inceput? Unde? Cum? De ce?

- Am inceput sa fac rugby la 13 ani la ARCS Botosani. Practicasem inainte lupte greco-romane, dar mi-am dorit sa ajung la un sport de echipa. Nu e nimic spectaculos, pur si simplu asta m-a atras la rugby, ca este un sport de echipa, nu individual.

- Care este cea mai importanta performanta a ta in rugby pana acum?

- As zice faptul ca am iesit vicecampion la juniori 1 cu LPS Focsani.

- Ai fost in curtea celor de la CSM Bucuresti. De ce nu te-ai mentinut in lotul lor? Ce s-a intamplat?

- As prefera sa nu vorbesc foarte mult despre asta. Insa una peste alta pot spune ca a fost o experienta frumoasa perioada petrecuta in curtea celor de la CSM.

- Cum ai ajuns la Grivita? Cum ti se pare atmosfera? Cum te-au primit baietii?

- In legatura cu Grivita, ce pot sa spun? V-am cautat, v-am gasit, am venit, simplu. Atmosfera este una placuta, iar baietii m-au primit foarte bine. Sincer, chiar as zice ca m-au primit mai bine decat m-as fi asteptat.

- Cat conteaza pentru tine ca ai alaturi jucatori mai experimentati de la care poti sa mai inveti cate ceva?

- Conteaza foarte mult sa ai in echipa asemenea jucatori. Nu neaparat mai in varsta, cat mai ales jucatori de la care ai intr-adevar ce sa furi.

- Ce te recomanda pentru a prinde un loc in lotul de 23?

- Deocamdata as zice ca ma recomanda perseverenta. Na, stii cum e, orice jucator are nevoie de o perioada de acomodare. Dar pe parcurs sper sa progresez si sa arat ca merit sa fiu in lotul de 23.

- Esti inca tanar. Privesti Grivita ca pe o rampa de lansare pentru un club mai important?

- Da, de ce nu? Cred ca fiecare jucator isi doreste sa ajunga sa joace la cel mai inalt nivel posibil.

- Cine este idolul tau pe plan intern? Dar pe plan international?

- Nu am un idol, sa zic drept. Dar imi place mult de talonerul de la Timisoara, Eugen Capatana. Iar la nivel international l-as mentiona pe Keven Mealamu. Imi plac jucatorii care sunt in acelasi timp si puternici, dar si agili.

- Ce parere ai despre participarea Grivitei in Divizia Nationala? Care crezi ca ar trebui sa fie obiectivul echipei?

- Nu cunosc foarte multe detalii despre celelalte echipe dar, cu tot respectul pentru ele, cred ca obiectivul nostru ar trebui sa fie castigarea competitiei. Consider ca avem si cu cine si cu ce sa indeplinim acest obiectiv.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina Grivita. De ce Grivita?

- Ca nou-venit in familia Grivita nu stiu exact ce as putea transmite eu. As zice doar sa vina si sa sustina un club de traditie care isi propune, asa cum poate, sa se mentina la un nivel ridicat. Este clar ca nu ne dorim doar sa facem act de prezenta in Divizia Nationala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu