vineri, 21 septembrie 2018

Florin Bujor: 'Avem tot ce ne trebuie pentru a pune probleme in Divizia Nationala'

Nu vorbim de cumparat batrani, atata timp cat bugetul Grivitei este la nivel de supravietuire, insa fara cativa jucatori experimentati in lot, cei tineri si-ar pierde busola.



Unul dintre rugbisti experimentati ai Grivitei care continua sa puna osul la treaba este Florin Bujor, jucator crescut in Parcul Copilului si care a revenit acasa in urma cu vreo patru ani, dupa o perioada petrecuta la nivel inalt.

Poate nu mai are viteza din tinerete, dar talentul si ambitia sunt la ele acasa, iar polivalenta este un alt argumente ce il recomanda drept om de baza la Grivita. Insa pana sa il urmariti din nou la lucru pe unul dintre cei mai vechi griviteni din lot, va invitam sa parcurgeti cateva dintre gandurile cu care Bujor abordeaza noul sezon.

- Florine, inca un sezon alaturi de Grivita. De ce? Ce te mai motiveaza?

- De ce? Pentru ca am rugbiul in sange si pur si simplu nu pot sa renunt la el. Imi gasesc singur scuze cand este nevoie ca sa merg in continuare la teren. Ce ma motiveaza? Pai in primul rand antrenamentele facute in ultima perioada. Sunt antrenamente foarte frumoase, dar si foarte obositoare. In al doilea rand, ma motiveaza proiectul, daca pot sa spun asa. Ma bucur ca o sa am iarasi cateva meciuri tari si sunt convins ca avem tot ce ne trebuie pentru a pune probleme in Divizia Nationala.

- Iti mai aduci aminte ceva din primul tau meci jucat la Grivita? Ai idee cam cand se intampla?

- Nu mai imi aduc aminte foarte multe detalii, dar intotdeauna voi tine minte perioada in care am ajuns la Grivita. Am ajuns in Parcul Copilului cam la scurt timp dupa ce am intrat la liceu. Deci eram in clasa a noua cand am jucat primul meci pentru Grivita. Aveam vreo 14-15 ani. Ce mai trece timpul!

- Cum ai descrie cele trei sezoane in care am castigat Divizia A?

- Sincer sa fiu, mie mi s-au parut niste sezoane banale. In fiecare sezon am stiut de la inceput ca, la ce lot avem, depinde doar de noi sa castigam competitia. Am ramas concentrati, am fost seriosi si am castigat trei titluri. Au fost foarte putine meciuri care ne-au solicitat cu adevarat.

- Intram in Divizia Nationala. Cum ti se pare aceasta idee? De a aduna la un loc echipele din DNS si Divizia A?

- Mi se pare o idee foarte buna. Sunt meciuri mai multe si mai tari. Pana la urma trebuia, cumva, sa facem si pasul acesta si sa promovam dupa ce am castigat de trei ori la rand Divizia A (n.r. - rade).

- Esti dezamagit de faptul ca au ramas doar patru echipe in grupa noastra?

- Da, sunt dezamagit. Si cel mai mult imi pare rau de cei de la Sportul Studentesc. Consider ca meritau si ei sa fie alaturi de noi in Divizia Nationala.

- Ne batem cu Navodari, Galati si Barlad pentru trei locuri de play-off. Pe cine crezi ca am putea elimina? Unde crezi ca se va face diferenta intre cele patru echipe?

- In primul rand as zice ca avem un lot foarte bun, iar asta inseamna ca mai degraba ne batem cu noi pentru a incerca sa valorificam la maxim forta si potentialul acestui grup. Apoi, intr-adevar, cu cei de la Navodari ne asteapta un meci greu pentru ca si ei au o echipa foarte experimentata, cu cativa baieti care au jucat la cel mai inalt nivel. In plus, au avantajul ca au cativa de experienta la nivel de Divizia Nationala. Sunt mai obisnuiti cu o frecventa mai mare de meciuri tari, iar asta e un plus pentru ei. Despre meciurile cu cei de la Barlad cred ca vor semana mult cu meciurile cu cei de la Tomitanii. Au o echipa tanara, dispusa la efort, dar sa nu uitam totusi ca noi i-am batut de trei ori pe cei de la Tomitanii, deci orice este posibil. Partidele cu cei de la Galati cred ca vor fi de care pe care.

- Ai jucat in ultima perioada centru, demi sau uvertura. Care este totusi postul tau favorit si de ce?

- Am jucat si voi juca in continuare oriunde este nevoie de mine. Dar ca centru ma simt cel mai bine. De ce? Pentru ca acolo mi se pare ca am cea mai multa libertate in joc, iar mie imi place balonul, imi place sa fiu intotdeauna in focul luptei.

- In ultimele luni au aparut multi jucatori tineri la antrenamente. Ce parere ai despre acest lucru? Cati crezi ca merita atentie si cum ti se pare ca s-au integrat?

- Este un lucru foarte bun ca au aparut multi tineri. In sfarsit avem si noi cui sa predam stafeta (n.r. - rade). Anul acesta avem multi copii care merita luati in seama, iar eu trebuie sa recunosc ca am deja doi remarcati, unul de la troacari si unul de pe gramada. Sunt mandru de ce vad la ei. Unul, cel de pe linia de treisferturi, este ceva mai vechi. Are deja un an de jucat alaturi de noi. Si creste din ce in ce mai mult, ajungand si la lotul nationala. Da, dupa cum probabil multi si-au dat seama, este vorba despre Marius Ioana. Cel de-al doilea, cel de pe inaintare, nu o sa-i divulg numele pentru ca nu vreau sa i se urce la cap. Baiatul asta este chiar nou, l-am descoperit la teren, antrenandu-se. Eu am ratat cam doua saptamani si jumatate din perioada de pregatire, din diverse motive, dar am putut sa vad la el ca are calitati foarte bun, un potential urias si observ si ca este un copil foarte ascultator.

- Apropo de antrenamente, in ultimele doua luni s-au facut antrenamente din ce in ce mai solicitante. Cum ti se pare aceasta miscare? Cat de greu iti este sa te antrenezi tare dupa 9-10 ore de munca?

- Dupa cum am spus si mai sus, antrenamentele astea ma aduc la teren. Sunt foarte grele si obositoare, dar la cat de frumoase sunt, uit tot (n.r. - rade).

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina Grivita in acest sezon. De ce Grivita?

- Ce pot sa spun? Le transmit sa vina alaturi de noi pentru ca sunt convins ca nu vor regreta. Suntem un grup de Nebuni Frumosi si oamenii isi vor da seama ca nu exagerez cu nimic cand spun asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu