miercuri, 12 septembrie 2018

Ionel Preda: 'Ce ma mai motiveaza? Placerea de a iesi pe teren alaturi de baieti si dorinta de a ma bucura de joc'

Unul dintre argumentele care ne permit sa abordam cu incredere participarea in Divizia Nationala este prezenta in lot a unor jucatori cu experienta la nivel inalt sau care ar fi putut ajunge la nivel inalt, daca puneau mai mult accent pe latura sportiva.




Din a doua categorie face parte, printre altii, Ionel Preda, un fundas complet despre care se spune ca ar fi putut juca lejer la nivel de prima liga si poate chiar sa fi cochetat cu echipa nationala.

Desi a trecut in urma cu cativa ani printr-o operatie dificila si a revenit cu greu pe teren, Ionel si-a recuperat cu succes postul de fundas si pare batut in cuie la numarul 15, fiind imposibil la acest moment ca echipa sa nu inceapa cu el.

Viziunea jocului, pasele eficiente, tehnica de sut (poate juca lejer la numarul 10 sau poate transforma loviturile de picior), modul de a valorifica momentele favorabile si, nu in ultimul rand, placajele impecabile, desi nu are fizicul care sa-l recomande pentru asa ceva, reprezinta doar cateva dintre argumentele pentru care va invitam sa veniti si sa urmariti la lucru un jucator stralucitor.

- Ionel, incepi un nou sezon alaturi de Grivita. Mai stii al catelea sau ai pierdut sirul?

- Sincer, am pierdut un pic sirul, dar cred ca este cam al 10-lea sezon al meu petrecut in tricoul Grivitei, cu aproximatie (n.r. - rade).

- Acum cativa ani ai trecut prin momente de cumpana, respectiv o operatie complicata. Si totusi ai revenit pe teren. Ce te-a motivat? Ce te mai motiveaza?

- Intr-adevar, nu a fost cea mai placuta perioada din viata mea, insa mai sunt si momente de genul acesta in viata. Important este sa invatam ceva si sa trecem peste. Am stat destul de mult in cumpana daca sa revin sau nu. Aveam destul de multe argumente contra revenirii. Insa cum am mai precizat la un moment dat, ce m-a tras inapoi catre rugby a fost echipa si dorinta ca ultima mea amintire dintr-un meci de rugby sa nu fie targa si ambulanta. Ce ma mai motiveaza acum? Placerea de a pasi pe teren alaturi de baieti si dorinta de a ma bucura de joc.

- Cum ai caracteriza cele trei sezoane in care am devenit campioni ai Diviziei A?

- Au fost sezoane interesante, cu meciuri impotriva unor adversari mai accesibili si cu meciuri mai intense. Din pacate au fost mult prea putine meciuri si mai ales meciuri care sa ne mobilizeze cu adevarat.

- Ne pregatim de o noua provocare, participarea in Divizia Nationala. Ce parere ai despre noul format al competitiei?

- Ma asteptam la o astfel de decizie de ceva timp. Personal mi se pare de bun augur noul format, dar cred ca cel mai bine ar fi sa discutam la final, pentru ca inteleg ca sunt multe cluburi  care au probleme financiare si/ sau de efectiv.

- Cum ti se pare echipa la momentul actual? Este pregatita sa-si masoare fortele cu formatii mai experimentate la acest nivel?

- La momentul actual cred ca mai avem mult de lucru pentru a ne pune la punct cu toate detaliile de joc, dar sunt convins ca facem o figura frumoasa in acest sezon.

- Treptat, au aparut multe figuri noi la antrenamente. Te bucura acest lucru? Cum ti se pare ca se misca tinerii care vin din urma?

- Ma bucura chiar foarte mult acest lucru. Am fost foarte placut surprins sa vad un numar atat de mare de colegi noi. Sunt convins ca multi dintre ei vor deveni, in scurt timp, membri de baza in echipa.

- Ca fundas, cum te simti sa stii ca ai in fata ta o linie de 3/4 extrem de experimentata? Ai un plus de siguranta sau simti o presiune in plus?

- Ca fundas tot ce poti sa-ti doresti este sa ai o linie experimentata in fata (n.r. - rade). Este un plus de siguranta pentru intreaga echipa, nu doar pentru mine.

- Pentru cate sezoane alaturi de Grivita mai ai combustibil?

- N-am facut un calcul si nu mi-am stabilit o varsta anume la care sa ma pensionez. Voi judeca dupa fiecare sezon in parte daca pot sa mai duc inca unul.

- Regreti vreun pic ca n-ai facut pasul spre un nivel mai inalt in rugby?

- Sunt niste ganduri care ma ataca periodic, dar nu sunt chiar regrete. In diverse momente am luat deciziile pe care le-am considerat cele mai potrivite pentru mine si la modul general. Pana in acest moment cred ca am mers in directia cea mai buna.

- Ce ai transmite celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa? De ce Grivita?

- Le-as transmite ca trebuie sa vina si sa vada la lucru o echipa alimentata de forta grupului si placerea de a juca rugby.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu