joi, 20 septembrie 2018

Andrei Cojocaru: 'Este important sa ramanem in continuare la fel de uniti. Putem sa cucerim impreuna si alte medalii'

Un atuu important al unei echipe, in sportul modern, este sa aiba cat mai multi jucatori polivalenti.



Din fericire, Grivita sta bine la acest capitol, existand un numar important de rugbisti pregatiti sa intre bine acolo unde li se cere, desi posturile respective nu sunt posturile lor de baza.

Unul dintre acesti jucatori este Andrei Cojocaru. Incercat mai ales la nivel de aripa, Cojo poate juca orice de la numarul 10 in sus. O face bine, la nivel de siguranta, cam aceeasi siguranta cu care rugbistul Grivitei ne spune ca echipa poate pune probleme oricarui adversar din Divizia Nationala, desi intram in competitie, practic, in calitate de formatie nou-promovata.

- Andrei, ai devenit un punct important in angrenajul Grivitei. Cum ti s-a parut aventura pana acum?

- Inca de cand am venit la acest club, am incercat sa ma integrez si cred ca am putut demonstra de ce sunt in stare. E clar ca cine vine aici nu face fata daca nu are abilitati si un bagaj important de cunostinte acumulate inca din perioada junioratului.

- Cat conteaza pentru tine medaliile cucerite alaturi de echipa?

- Medaliile cucerite conteaza mult pentru mine, dar cred ca mai important este ca echipa sa ramana in continuare la fel de unita si sa cucerim impreuna si alte medalii. Consider ca suntem in stare sa prindem podiumul Diviziei Nationale.

- Esti cunoscut drept un jucator polivalent pentru linia de treisferturi. Totusi, care este postul tau favorit si de ce?

- Intr-adevar, inca din perioada junioratului am fost incercat, daca pot spune asa, pe mai multe posturi. Am jucat uvertura, pentru ca sunt un bun suteur. Apoi am fost mutat la centru, pentru a-mi pune in valoare forta fizica. Insa cel mai bine ma simt pe postul de aripa, pe care am fost folosit si la Grivita cel mai des.

- Cum ai ajuns la Grivita? Ce ti-a lipsit pentru a juca la un nivel mai ridicat?

- La Grivita am ajuns dupa o perioada in care nu am mai avut contact cu sportul. Fosti colegi cu care am jucat la alt club m-au convins sa vin la Grivita, spunandu-mi ca este o atmosfera frumoasa si sa vin sa fac miscare. De jucat la un nivel mai ridicat, chiar nu stiu ce sa spun. Probabil asa a fost sa fie.

- Cat conteaza pentru tine ca imparti vestiarul cu multi baieti pe care ii stiai de dinainte sa ajungi la Grivita?

- Pot spune ca a contat destul de mult sa cunosc pe cineva la club. Evident, acest lucru m-a ajutat sa ma integrez mai bine, pentru ca ei m-au ajutat foarte mult.

- Exista o oarecare concurenta pentru linia de treisferturi. Este benefica pentru echipa? Ce te-ar recomanda pentru un post de titular?

- Este foarte benefica aceasta concurenta. Dupa parerea mea, acest lucru ne ambitioneaza mai tare sa ne pregatim corespunzator. Lupta permanenta de la club pentru a-ti castiga postul de titular te pregateste pentru lupta pe care urmeaza sa o dai pe teren, in timpul meciului sau in timpul meciurilor.

- Ne pregatim de participarea in DNS. Cum ti s-au parut antrenamentele efectuate pana acum?

- Am facut o pregatire foarte buna. As spune chiar ca, exceptand frecventa antrenamentelor, ne-am cam pregatit la nivel de Super Liga, parerea mea, iar aceasta pregatire ne va ajuta foarte mult in Divizia Nationala.

- Avem sanse sa punem probleme adversarelor din aceasta competitie?

- Nu cred ca sunt meciuri cu rezultate cunoscute dinainte. Fiecare echipa are sansa ei, iar noi in mod sigur vom pune probleme serioase. Trebuie doar sa credem in noi si sa ne pregatim in continuare la fel de bine.

- Pe cine pariezi pentru castigarea Diviziei Nationale?

- Nu pot paria pe vreo echipa anume. Fiecare formatie are atuurile ei. Dar cum spuneam si inainte, sunt convins ca Grivita face un sezon frumos si o sa fim surpriza placuta a campionatului.

- Ce le-ai transmite celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa. De ce Grivita?

- Le-as transmite sa vina la stadion pentru ca sigur vor avea ce sa vada. Promitem sa facem meciuri atat de frumoase incat sa le fie drag sa vina la stadion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu