vineri, 28 septembrie 2018

Alexandru Ungureanu: 'Luptam in DNS pentru ca rudele si prietenii sa fie mandri de noi'

A fost cel mai bun marcator al echipei in ultimii ani, reusind sa puncteze prin aproape toate procedeele posibile si imposibile.



In plus, este un jucator extrem de important pentru ambele faze ale jocului, remarcandu-se atat prin patrunderile in viteza, cat si prin modul excelent in care isi placheaza adversarii.

Trecerea de la postul de aripa la cel de demi nu l-a afectat deloc. Alexandru Ungureanu si-a vazut in continuare de joc si de dorinta de a-si imbunatati constant evolutiile. Iar experienta internationala acumulata gratie meciurilor jucate pentru nationala Republicii Moldova l-a transformat intr-un om extrem de important pentru echipa noastra.

- Alexandru, inca un sezon alaturi de Grivita. Mai stii al catalea este sau ai pierdut sirul?

- Sincer, am cam pierdut sirul sezoanelor petrecute alaturi de Grivita. Dar important este ca ultimele trei au fost incununate de succes. Am castigat de trei ori la rand Divizia A, iar asta este tot ce conteaza.

- In ultimele sezoane ai fost cam cel mai bun marcator al echipei. Ti-ai propus ca si noul sezon sa pastrezi aceasta traditie?

- Intr-adevar, am reusit sa fiu cel mai bun marcator al echipei, dar totul este la trecut acum. Important este sa ne concentram pe ce urmeaza. Iti dai seama ca si in Divizia Nationala imi doresc sa marchez cat mai multe puncte pentru a ajuta echipa asa cum trebuie.

- Echipa a castigat Divizia A de trei ori la rand. Cum ti s-au parut cele trei sezoane?

- Au fost trei sezoane excelente, in care noi practic ne-am dezvoltat ca grup si am devenit mai buni de la un meci la altul. Sper ca acest trend sa continue si in Divizia Nationala.

- Ne pregatim de o misiune mai dificila, respectiv duble cu Navodari, Barlad si Galati. Crezi ca suntem pregatiti pentru Divizia Nationala?

- Va fi o misiune grea, dar nu imposibila. Eu zic ca avem ce ne trebuie pentru a face o figura frumoasa si pentru ca la final, cand tragem linia, sa fim multumiti de ce am obtinut.

- Care ar fi obiectivul real pentru noi in acest sezon?

- Ideal ar fi sa jucam cat mai bine de la un meci la altul, dar pentru asta in primul rand avem nevoie sa evitam problemele medicale grave. Eu sper sa ajungem la un asemenea nivel incat sa lasam rezultatele sa vorbeasca pentru noi.

- Ai avut discutii sa mergi la Galati. De ce nu s-au concretizat?

- Nu vreau sa vorbesc despre acest lucru. Important este ca sunt aici si vreau sa-mi fac treaba cat mai bine, sa ma pun in slujba Grivitei.

- Ce parere ai despre aceasta schimbare de linii de la Grivita? Despre numarul mare de jucatori tineri prezenti la antrenamente?

- Este o miscare foarte buna pentru noi. Probabil ca daca nu veneau baietii astia tineri ajungeam si noi ca cei de la Sportul Studentesc si nu mai puteam sa ne inscriem in competitie din lipsa de jucatori.

- Cum ti s-a parut perioada de pregatire efectuata pana acum?

- Am facut o pregatire foarte buna pana acum. Gratie acestor antrenamente incepem sa simtim si noi ca facem parte dintr-o echipa serioasa.

- Te mai gandesti la un transfer la nivel mai inalt? Daca da, unde ti-ai dori sa ajungi?

- Orice om isi doreste sa joace la un nivel cat mai inalt. Momentan nu ma mai gandesc la un transfer, dar daca vreo echipa mai importanta ma doreste, sunt deschis la discutii si poate se va face si un transfer.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina Grivita. De ce Grivita?

- Nu stiu exact ce as putea sa spun oamenilor. Cei care vor sa vada o echipa de traditie vor veni si fara sa le transmit eu ceva. Important este sa stim ca rudele si prietenii sunt alaturi de noi si ne sustin neconditionat, iar noi vom lupta in DNS pentru a-i face sa se simta mandri de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu