joi, 6 septembrie 2018

Andrei Mitrea: 'Titlul cu Grivita ramane mereu in inima. Este primul meu titlu cucerit la seniori'

Desi are doar 20 de ani, Andrei Mitrea a devenit jucator de baza al formatiei noastre si a fost una dintre revelatiile sezonului trecut.



Ajuns in Parcul Copilului pe filiera Steaua, Andrei s-a impus ca titular la linia a treia si a demonstrat in meciurile jucate in Divizia A ca nu degeaba a ajuns la loturile nationale de juniori si tineret.

Pedigree-ul dat de faptul ca provine dintr-o familie de rugbisti si ambitia deosebita il transforma intr-un adversar redutabil pentru oricine doreste sa-si masoare fortele cu el. Iar Andrei se declara pregatit sa joace in Divizia Nationala, competitie care se anunta pe cat de dificila, pe atat de placuta si spectaculoasa.

- Spune-ne doua-trei cuvinte despre inceputul relatiei tale cu rugbiul. Cand? Unde? De ce?

- Am intrat in rugby in urma cu mult timp, cam pe la 7 ani, cand nici nu stiam bine de capul meu. Am inceput la Flamingo, la domnul Laurentiu Paxaman, si am inceput pentru ca familia mea era extrem de atasata de acest sport. Am vrut sa fiu si eu parte din fenomen si l-am tras pe tata de mana sa ma duca si pe mine la un antrenament.

- Ai un nume cu greutate. Te afecteaza sau te motiveaza acest lucru? Cate dintre rudele tale sunt implicate in fenomen in acest moment?

- Sunt momente cand sunt afectat de ceea ce spun oamenii, dar in 90% din timp nu as putea spune ca bag in seama, nu pun la suflet. Traditia a inceput de la bunicul meu si acum suntem la a cincea generatie. In momentul de fata, tata, Daniel Mitrea, si unchiul meu, Stefan Mitrea, sunt implicati oficial in acest sport.

- Ai bifat primul an alaturi de Grivita. Cum ai ajuns la noi? Cum ti s-a parut primul sezon?

- Am ajuns la Grivita pentru ca nu am vrut sa ma las de rugby si aveam nevoie de un club care sa-mi permita sa ma ocup in paralel si de studiile. Pentru mine conteaza mult sa termin facultatea. Primul sezon la Grivita a fost unul bun, pot spune, fiind incununat cu titlul de campion cucerit la nivel de Divizia A.

- Cat conteaza pentru tine acest titlu?

- Este primul cucerit la nivel de seniori, deci in mod sigur va ramane mereu in inima mea.

- Urmeaza prima participare in DNS. Cat de greu o sa ne fie? Crezi ca suntem pregatiti pentru o asemenea aventura?

- O sa ne fie destul de greu, tinand cont de faptul ca noi totusi venim ca outsideri. Dar eu sunt convins ca reusim sa facem o figura frumoasa.

- Pe cine pariezi pentru castigarea Diviziei Nationale?

- In mod sigur pariez pe Grivita. Abordam toate meciurile la victorie si consider ca este foarte important sa gandim pozitiv.

- Ai o structura oarecum atipica pentru postul pe care il joci, flanker. Nu iti e teama cand trebuie sa plachezi jucatori mult mai bine facuti decat tine? Ai mai jucat sau ai mai juca si pe alte posturi?

- Pana la U16 am jucat aripa si in general pe treisferturi. Nu am niciun fel de teama in ceea ce priveste fizicul adversarilor. Ba chiar as spune ca, cu cat sunt mai mari, cu atat mai bine.  Cred ca m-am consacrat pe acest post si nu as vrea sa mai schimb.

- Cat ai de gand sa mai joci la Grivita. Te-ar tenta o mutare la un club din prima liga sau macar la o formatie care sa ofere conditii mai bune?

- La Grivita o sa joc cat este nevoie. Sigur ca mi-as dori sa fac pasul urmator si sa joc la un nivel superior, dar deocamdata facultatea este pe primul plan. Iar la Grivita chiar ma simt foarte bine.

- Richie McCaw sau Michael Hooper?

- Este o intrebare delicata pentru ca imi plac ambii jucatori, ba chiar as spune ca sunt idolii mei, dar in cele din urma as zice ca balanta mea inclina catre Michael Hooper.

- Ce ai vrea sa transmiti celor care s-ar putea alatura proiectului nostru si care ar putea sustine echipa? De ce Grivita?

- Veniti alaturi de noi si veti fi placut surprinsi de ce veti gasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu