vineri, 7 septembrie 2018

Damian Ispas: 'Unitatea grupului este avantajul Grivitei in Divizia Nationala'

RC Grivita abordeaza noul sezon cu cel putin 10 jucatori in lotul largit care nu au mai jucat sau au jucat foarte putin pana acum pentru gruparea din Parcul Copilului.



Ne bucura prezenta unui numar mare de jucatori noi si tineri in lot, dar acest lucru reprezinta si o dificultate in plus, pentru ca rugbistii trebuie integrati cat mai rapid in asa fel incat sa dea totul pentru echipa.

Avem multe pariuri de propus, iar unul dintre acestea este Damian Ispas, jucator extrem de puternic si surprinzator de rapid pentru fizicul sau impunator. Damian s-a impus deja la antrenamente prin prestatia fizica, iar polivalenta il recomanda pentru a intra in prim-planul echipei, astfel ca nu ne mai ramane decat sa asteptam sa-l vedem la lucru in aceasta toamna.

- Damian, spune-ne doua, trei cuvinte despre relatia ta cu rugbiul. Cand a inceput? Unde? Si de ce?

- Primul meu contact cu rugbiul a fost in urma cu aproximativ opt ani, la juniorii de la Flamingo. Motivul pentru care m-am apucat de rugby a fost dorinta de a incerca ceva din nou. Dintre toate sporturile pe care le-am incercat pana acum, rugbiul m-a atras cel mai mult.

- Ai crescut in curtea Stelei. De ce nu ai ramas la gruparea din Ghencea? Ce ti-a lipsit?

- A fost o perioada frumoasa, cea petrecuta la Steaua, dar am ajuns la un moment in care a trebuit sa iau o decizie dificila. M-am inscris la facultate, iar din acest motiv nu am mai putut continua cu rugbiul de performanta. A fost o decizie grea de luat, dar pe care nu o regret.

- Fizicul te recomanda pentru mai multe posturi, care este favoritul tau? Linia a doua? Flanker? Inchidere?

- Culmea, postul pe care eu ma simt cel mai bine este cel de inchizator, desi nu am jucat foarte mult ca numar 8. Pot juca fara probleme si flanker si linia a doua. Sunt dispus sa intru oriunde echipa are nevoie de mine.

- Care sunt idolii tai la nivel intern si international?

- Nu pot spune ca am un idol anume. Sunt mai multi jucatori care imi plac si de la care incerc sa invat cat mai multe lucruri. Din Romania, de exemplu, imi place Eseria Vueti, de la Steaua. La nivel international as zice ca David Pocock este unul dintre favoritii mei.

- Cum ai ajuns in aceasta vara la Grivita?

- Initial am vorbit cu Florin Iancu, fost coleg la Steaua si un jucator care se alaturase deja echipei. El mi-a propus sa vin la antrenamente. Ulterior am luat legatura si cu Florin Oprisor, care mi-a oferit mai multe detalii despre echipa si asa pot spune ca a inceput aventura mea alaturi de Grivita.

- Cum ti se pare atmosfera de la echipa? Cum te-au primit baietii?

- Un cuvant care defineste perfect atmosfera de la echipa este 'unitate'. Simt ca acesta va fi si punctul nostru forte in noul sezon al Diviziei Nationale. Inca de la primul antrenament baietii au incercat sa ma integreze in grup, iar pe terenul de rugby ma ajuta cu diferite sfaturi si ma incurajeaza la fiecare antrenament.

- Crezi ca ai ce iti trebuie pentru a fi una dintre revelatiile noastre din acest sezon?

- Nu vreau sa vorbesc despre lucruri mari. Cred ca cel mai bine ar fi sa demonstrez pe teren, alaturi de ceilalti baieti, increderea acordata de membrii staff-ului.

- Ne pregatim de participarea in DNS. Cat de bine arata echipa in acest moment?

- Antrenamentele efectuate pana acum ne-au ajutat foarte mult sa pregatim corespunzator participarea in DNS. Mai avem de munca, dar pana pe 15 septembrie, cand este programata prima etapa, sper sa fim cat mai aproape de potentialul pe care il avem. Cei care intra pe teren trebuie sa demonstreze ca trag 100% pentru indeplinirea unui obiectiv comun.

- Pe cine vezi favorita la castigarea competitiei?

- Chiar nu stiu ce sa spun aici. Sunt destul de multe schimbari, echipe noi care abia s-au infiintat, echipe mai vechi care si-au intinerit masiv loturile, cred ca e greu de dat un verdict de acum. Nu stiu daca exista o echipa favorita la castigarea DNS, probabil toata lumea asteapta sa vada primele meciuri pentru a sti exact la ce nivel se afla fiecare echipa in parte. Mizez totusi pe o competitie echilibrata si la finalul careia Grivita sa se afle in top, lucru pe care ni-l dorim cu totii.

- Daca ar fi sa alegi o echipa din prima liga la care sa pleci care ar fi aceea?

- Nu m-am gandit la lucrul acesta. Este prea devreme sa vorbim despre asa ceva. Deocamdata imi doresc sa ma impun la Grivita si sa ajut aceasta echipa sa faca o figura cat mai frumoasa in Divizia Nationala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu