marți, 30 octombrie 2018

Debutant la Grivita in meciul de la Galati, Catalin Dinu isi pastreaza optimismul: 'Daca suntem mai atenti, putem produce surprize'

Cu o victorie si trei infrangeri in primele patru meciuri din Divizia Nationala, Rugby Club Grivita are sanse mici sa mai prinda locul al treilea in grupa si, implicit, calificarea in play-off.



Cu toate acestea, trebuie sa vedem partea plina a paharului si sa credem in continuare in sansa noastra, lucru pe care marseaza si Catalin Dinu, jucator care a debutat pentru Grivita in meciul de la Galati, pierdut la ultima faza, si unul dintre rugbistii castigati de Grivita in acest sezon.

Desi intrat de doar cateva luni in angrenajul Grivitei si lipsit de experienta la acest nivel, Dinu nu a ezitat sa se ia la tranta cu mai puternicii si mai experimentati sai adversari, iar acum, la aproape 72 de ore de la disputarea partidei, ne-a prezentat si impresiile acumulate de el pana in acest moment:

- Dinule, primele minute in tricoul Grivitei. Ce senzatii ai avut? Cum ti s-au parut minutele petrecute pe teren?

- Au fost clar emotiile jocului. Emotii pe care nu le-am mai simtit de vreo trei ani, de la ultimul meci oficial in care am fost implicat. Dar consider ca m-am adaptat repede si am reusit sa intru in ritmul jocului.

- Ai intrat pe pozitia de centru. Este pozitia ta de baza sau ai fi preferat sa joci altceva?

- Da, pozitia de centru este pozitia de baza la mine. Am evoluat multi ani pe acest post, deci aici eram cel mai pregatit sa intru. Dar eram dispus sa intru oriunde era nevoie, pe orice post din care imi puteam ajuta echipa.

- 15-19 pe terenul unei echipe mai bine cotate, dupa ce am avut 15-12 pana la ultima faza a meciului. Cat de mult ne afecteaza aceasta intoarcere de rezultat? Ce ar fi trebuit sa se intample ca sa tinem de avantaj?

- Noi am intrat foarte bine in meci si, cat am reusit sa urmarim sistemul de joc prestabilit cred ca s-a vazut ca putem pune probleme. Daca tineam sistemul respectiv pana la final, sigur rezultatul ne-ar fi fost favorabil. Au intervenit insa mai multi factori care ne-au ingreunat situatia. Un factor foarte important l-a reprezentat numeroasele absente din tabara noastra. Ne-au lipsit multi jucatori importanti din motive medicale sau personale. Asta este. Continuam sa ne pregatim si vedem ce putem repara pana la partida urmatoare.

- Ai ajuns de curand la Grivita. Cum s-a intamplat acest lucru? Cum ti s-a parut atmosfera de pana acum?

- Am ajuns la Grivita la chemarea prietenilor care erau deja la aceasta echipa. Am alaturi multi prieteni care in trecut mi-au fost colegi sau adversari si asta conteaza foarte mult pentru mine. Despre atmosfera de la Grivita ce pot sa spun? Este una primitoare si depinde doar de tine daca esti dispus sa te integrezi in colectiv si sa faci treaba.

- Spune-ne 2-3 cuvinte despre trecutul tau in rugby. Cand si cum ai inceput? Pe la ce echipe ai trecut?

- Am inceput rugbiul la 10 ani, la Steaua, la domnul antrenor Cornel Gagiu. Am mers la chemarea unui coleg de clasa care in acea perioada era si cel mai bun prieten al meu. Am format acolo o echipa cu care practic am atins apogeul, daca pot sa zic asa. Am castigat multe campionate, medalii, trofee, etc. Apoi, in clasa a 12-a am jucat la echipa Colegiului Tehnic Dinicu Golescu. Din pacate, dupa terminarea liceului, multi colegi au abandonat sportul. In momentul acela noi practic ne-am desfiintat ca echipa si fiecare a luat-o pe drumul lui.

- Grivita are 5 puncte obtinute din patru meciuri. Mai putem emite pretentii la locul 3 si la calificarea in play-off?

- Sunt sigur ca atat eu, cat si colegii mei ramanem motivati pana in ultima clipa. In ciuda rezultatelor de pana acum, avem dorinta de a ne juca sansa pana la capat. La final tragem linie si vedem ce a iesit.

- Urmeaza ultimele meciuri cu CS Navodari si RC Barlad. La ce sa ne asteptam? Putem sa producem surprize?

- Intalnim doua echipe tari dar, daca suntem mai atenti, putem produce surprize. Important este sa ramanem constant cu picioarele pe pamant, sa ne vedem de jocul nostru si sa urmam cu strictete sistemul de joc.

- Esti inca un jucator tanar. Crezi ca perioada petrecuta la Grivita te-ar putea ajuta sa prinzi un contract la o echipa mai bine cotata?

- Intr-adevar, consider ca sunt inca tanar si la inceput de drum. Eu vreau sa muncesc in continuare ca si pana acum, iar daca Dumnezeu considera ca merit o sansa la un nivel mai ridicat, de ce nu? Se poate intampla orice. Eu sunt multumit de ceea ce sunt si unde am ajuns.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa la ultimele doua partide. De ce Grivita?

- Pai echipa Grivita merita toata sustinerea posibila in special pentru grupul Niste Baieti, alcatuit din niste baieti care 'uita' constant de partea materiala si nevoile personale si aleg sa practice acest sport alimentati de o pasiune uriasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu