luni, 22 octombrie 2018

RC Grivita - CSM Galati 21-18. Iulian Ailincai, impresii despre primul eseu marcat in tricoul Grivitei si primele meciuri jucate in DNS

Sambata, pe Parcul Copilului s-a disputat meciul dintre Rugby Club Grivita si Clubul Sportiv Municipal Galati, partida contand pentru etapa a sasea a Diviei Nationale de Seniori.



Dupa ce a bifat primul meci in DNS la Navodari, 0-33, si primele puncte bifate in DNS cu RC Barlad, 20-28, Grivita a bifat sambata si prima victorie in DNS, impunandu-se greu, scor 21-18, la capatul unui meci extrem de echilibrat.

Marius Mamoc a deschis scorul in minutul 10, printr-un eseu venit in urma unei actiuni demarate de Mugurel Sarbu, jucator care si-a scos lejer un adversar din joc inainte sa-i paseze coechipierului sau.

Galatenii au oferit un raspuns pe masura si au intors rezultatul, conducand cu 12-7 in minutul 31. Inspiratia aripei Andrei Cojocaru a facut sa intram in avantaj la pauza. Am avut 14-12, dupa ce Cojocaru a marcat un eseu la capatul unei actiuni personale de toata frumusetea, iar Mihai Melnicov si-a pastrat eficienta la nivel de lovituri de picior.

Diferenta s-a marit in favoarea Grivitei la inceputul reprizei secunde. Pilierul Iulian Ailincai a marcat un eseu, la capatul unui mol de margine, iar Mihai Melnicov a transformat pentru 21-12.

Finalul de meci a fost unul incendiar. Oaspetii s-au apropiat la 18-21, din doua lovituri de pedeapsa, iar ambele echipe au mai avut momente favorabile de a inscrie fara insa a le concretiza.

S-a terminat 21-18 pentru Grivita, iar formatia noastra paseaza lanterna rosie a grupei echipei din Galati, dar suntem constienti ca sambata, pe 27 octombrie, ne asteapta in deplasare un retur de foc cu gruparea din Galati.

La mai putin de 48 de ore de momentul in care si-a trecut in cont primul eseu in tricoul Grivitei, pilierul Iulian Ailincai ne-a oferit si primele impresii despre momentele pe care le traieste la echipa noastra:

- Iulian, felicitari pentru eseu si pentru victorie. Ce poti sa ne spui despre faza respectiva? Cum ai ajuns in situatia de a finaliza atacul?

- Multumesc si multumim. Despre faza respectiva, ce pot sa spun? A fost o faza clasica. Totul a plecat de la un mol de margine in care am fost ridicator, apoi m-am repliat, m-am legat din nou, am preluat balonul de la un coleg, am avansat in terenul de tinta si am reusit sa culc balonul.

- Este primul tau eseu marcat in tricoul Grivitei. Consideri ca este unul special? Ai vrea sa-l dedici cuiva?

- Este un sentiment foarte placut si special sa marchezi primul eseu pentru noua ta echipa. Dedic acest eseu baietilor, este meritul tuturor, eu doar am finalizat o faza colectiva.

- Crezi ca ai reusit sa te adaptezi la jocul Grivitei?

- Eu zic ca m-am adaptat foarte bine si am inceput sa inteleg sistemul de joc impus de antrenor.

- Cum ti s-au parut cele trei meciuri jucate pana acum? Cat de dificili sunt adversarii?

- Tinand cont de circumstante, cred ca au fost trei meciuri foarte bune. Pana la urma, Grivita abia a promovat in aceasta Divizie si are nevoie de timp sa se adapteze la ritmul impus de astfel de meciuri, iar eu personal abia am revenit pe teren dupa o pauza de cativa ani. Ne-am gandit ca o sa avem probleme din cauza faptului ca adversarii sunt mai masivi, dar nu au fost situatii chiar atat de dramatice. Per total cred ca ne-am descurcat foarte bine, mai ales la nivel de pilieri, adversarii nu au fost chiar atat de periculosi.

- Ce ne-a lipsit pentru a aduna mai multe puncte?

- Din pacate am avut multe probleme pentru ca nu am reusit sa respectam sistemul de joc propus. Daca ne faceam treaba cum trebuie in mod sigur stateam mai bine in clasament.

- Ce urmeaza pentru noi? Crezi ca avem posibilitatea sa ne imbunatatim jocul si sa obtinem rezultate mai bune?

- Eu zic ca am crescut de la meci la meci si sper sa continuam pe acest trend. Este clar ca este loc de mai bine si cred ca putem obtine si alte puncte.

- Ti-ai propus sa mai inscrii si alte eseuri in partidele urmatoare?

- As zice ca orice jucator isi propune sau impune sa marcheze in fiecare partida dar, stii cum e, mai important este sa castige echipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu