joi, 18 octombrie 2018

10 alegeri facute de Catalin Becheanu, demiul Grivitei

Trebuia sa fie titular in primul meci oficial al toamnei, la Navodari, dar a ratat partida respectiva din motive tehnice.



In cele din urma si-a facut debutul in tricoul Grivitei acasa, in meciul cu RC Barlad. Si, in ciuda emotiilor evidente, s-a achitat bine de sarcini.

Pentru ca este in lot pentru meciul cu CSM Galati (Sambata, ora 15.00, Stadionul Parcul Copilului) si este foarte probabil sa-l vedem din nou titular, am decis sa-l ajutam pe Catalin Becheanu, demiul Grivitei, sa risipeasca emotiile punandu-l sa faca 10 alegeri atat personale, cat si profesionale.

Ce a iesit, vedeti in randurile de mai jos:

- Aaron Smith sau TJ Perenara?

Alegerea este greu de facut intre cei doi internaționali din Noua Zeelanda. Ambii au calitati extraordinare si vad jocul foarte bine. Ceea ce ar putea face diferenta intre cei doi este, dupa parerea mea, eleganta in joc. Si atunci alegerea mea este Aaron Smith.

- Limba romana sau matematica?

Prefer matematica, insa materia la care pot spune ca am fost bun este Biologia aceasta fiind materia mea preferata in liceu. Biologia m-a fascinat si am invatat o multime de lucruri interesante despre formele de viata existente si despre corpul uman.

- Manele sau rock?

- Ascult rock si rap din scoala generala. Pentru a incepe bine o zi de meci dau drumul la muzica rock. Aceasta imi creeaza starea necesara pentru a aborda un meci cu incredere.

- Filme horror sau comedii?

- Imi plac comediile si pot spune ca apreciez foarte mult comediile romanesti cum ar fi filmele din seria BD. Filmele la care ma uit de obicei le aleg in functie de starea pe care o am.

- CSM Bucuresti sau Steaua?

- RC Grivita! Cel putin pentru moment nu imi doresc sa plec de la echipa. Imi place aici si usor usor imi recapat forma fizica si am de gand sa mai raman o perioada la acest nivel pentru a ma asigura ca am meciuri in picioare. Proabil din Superliga as alege CSM Bucuresti, fiind deja trecut prin curtea Stelei.

- Blonde sau brunete?

- Brunete, dar si roscate ar fi raspunsul ideal la aceasta intrebare. Insa nu aceasta este calitatea principala in vederea alegerii unei femei. Cel mai important, pentru mine, este sa fii pe aceeasi lungime de unda cu acea persoana si sa te intelegi bine cu ea.

- Florin Surugiu sau Valentin Calafeteanu?

- Imi este foarte greu sa aleg intre cei doi jucatori. Ii urmaresc si ii apreciez pe amandoi pentru munca si efortul depus pentru a ajunge la niste performante uimitoare. Dar pentru ca am avut ocazia sa il cunosc personal si sa fac un antrenament special de post cu el, voi alege Calafeteanu.

- BMW sau Mercedes?

- Am sa aleg eleganta unui Mercedes in acest caz. Dar eu sunt o persoana simpla, asa ca masina pe care mi-o doresc este un Volkswagen Golf. O masina buna si de oras care ar reusi sa imi ofere tot ce am nevoie de la o masina la un pret bun.

- Eminescu sau Creanga?

- Intre cei doi as alege Ion Creanga. Nu sunt pasionat de poezie si prefer sa citesc o carte despre orice altceva.

- Noua Zeelanda sau Anglia?

- Noua zeelanda este nationala mea favorita inca de la inceputurile contactului meu cu rugbiul. Ii prefer pe acestia pentru ca au un stil aparte de joc prin care fac ca totul sa para atat de simplu si eficient. Cand te uiti la un meci al lor stii ca nu ai cum sa nu vezi spectacol, daruinta, ambitie si rugby la cel mai inalt nivel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu