luni, 29 octombrie 2018

Revenit la Grivita, Mihai Melnicov ofera primele impresii: 'Sunt meciuri tari in DNS, meciuri de uzura. Nerespectarea sistemului ne-a costat'

La prima aparitie in Divizia Nationala de Seniori, dupa multi ani, Grivita nu s-a facut de ras, insa nici nu a stralucit.



Echipa are o victorie si trei infrangeri in primele patru meciuri jucate, la capatul unor partide in care senzatia a fost ca am irosit sansele de a ne trece in cont mai multe puncte si de a ne usura misiunea in drumul spre o eventuala calificare in play-off.

Partea plina a paharului este ca Grivita a castigat o multime de jucatori si ca exista perspectiva formarii unui nou grup special in Parcul Copilului, chiar daca pentru indeplinirea unui asemenea obiectiv este nevoie de multa munca si multa rabdare din partea celor care se pot ocupa de formarea acestui grup.

Unul dintre jucatorii castigati este Mihai Melnicov, un centru care a bifat deja trei meciuri jucate de la revenirea in Parcul Copilului, dar si trei pozitii jucate. Pentru ca si-a reinceput activitatea ca centru, dar la Galati a intrat pe postul de uvertura si a terminat partida la linia a treia.

Primele impresii oferite de Mihai, despre revenirea la Grivita si meciurile jucate in DNS, arata astfel:

- Mihai, fost Steaua, actualmente la Grivita. Cum s-a ajuns la un asemenea traseu si cum ti s-au parut primele luni petrecute in Parcul Copilului?

- Da, intr-adevar, am jucat la Steaua pe perioada junioratului, dar eu practic cariera de rugbist am inceput-o la Grivita. Dupa ce am terminat junioratul, a urmat o perioada mai grea pentru mine si am fost nevoit sa ma las de rugby. Acum cateva luni am fost contactat de Sabin Vasilescu. El m-a intrebat daca vreau sa reincep sa joc rugby. Am acceptat imediat, iar baietii de la Grivita m-au primit foarte bine. M-am acomodat repede pentru ca am gasit la Grivita si cativa baieti alaturi de care am jucat in echipa Stelei de U20.

- Ai bifat deja trei meciuri in tricoul Grivitei. Cum ti s-au parut? Puteam sa scoatem mai multe puncte din aceste jocuri?

- Au fost meciuri foarte grele pentru ca, cel putin pentru mine, este prima data cand joc la un asemenea nivel si dupa o pauza destul de lunga. Sunt meciuri tari in DNS, meciuri de uzura si, din pacate, nerespectarea sistemului de joc ne-a costat. Puteam sa scoatem mai multe puncte dar, asta este. Nu mai putem sa dam timpul inapoi.

- Ai inceput ca centru, iar la Galati ai trecut la 10 si ai incheiat partida la linia a treia. Care este pana la urma pozitia ta favorita? Unde te simti cel mai bine?

- Postul meu preferat este cel de centru, dar pot juca foarte bine si uvertura. Trecerea mea la linia a treia a fost o improvizatie de moment. Nu mai aveam schimbari si a trebuit sa-mi ajut echipa acolo unde este nevoie de mine.

- Ai un procentaj remarcabil de cand esti noul transformer al echipei. Care este secretul? Studiezi sau ai studiat stilul de a suta al vreunui jucator celebru?

- La inceput, obisnuiam sa ma uit la jucatori faimosi si sa incerc sa le copiez stilul de a suta. In cele din urma, insa, mi-am dat seama ca fiecare are stilul lui, asa ca am incercat sa-mi stabilesc un stil al meu. La fiecare transformare sau lovitura de pedeapsa vreau sa-mi gasesc cea mai comfortabila pozitie de a suta.

- La Galati am avut meciul in mana si am primit eseu la ultima faza a jocului. Ce s-a intamplat? Ce ne-a lipsit pentru a bifa al doilea succes consecutiv?

- Da, din pacate am incasat eseu la ultima faza a meciului si am pierdut partida. Cred ca totul s-a petrecut pe fondul oboselii acumulate. Nu am mai fost lucizi, nu am reusit sa ne aparam in linie si cu agresivitate si asa am ajuns in situatia de a incasa acel eseu. Asta este, mergem mai departe.

- Avem cinci puncte din patru meciuri. Crezi ca mai putem emite pretentii la locul 3 si eventuala calificare in play-off?

- Da, ne-am complicat singuri viata si va fi foarte greu sa razbatem mai ales pentru ca baietii de la Galati mai au trei meciuri de jucat, iar noi doar doua. Ce pot sa spun? Mergem si incercam sa ne jucam sansa pana la capat. Va fi greu, pentru ca o sa avem doua meciuri tari, dar nu imposibil sa scoatem punctele necesare pentru a urca intre primele sase echipe ale competitiei.

- Urmeaza partidele cu CS Navodari si RC Barlad. Putem spera la rezultate pozitive? Ce ne-ar trebui pentru a bifa noi victorii?

- Cum spuneam si mai devreme, va fi greu, dar nu imposibil sa scoatem doua rezultate bune. Daca respectam mai mult sistemul de joc sunt convins ca o sa facem o figura frumoasa.

- Ai evoluat de-a lungul timpului alaturi de jucatori care acum fac senzatie in SuperLiga. Ce ti-a lipsit pentru a ajunge la cel mai inalt? Crezi ca perioada petrecuta la Grivita te poate ajuta sa prinzi un contract la o echipa cu pretentii?

- Am mai spus-o. Dupa ce am terminat junioratul am avut parte de o perioada mai grea si am fost nevoit sa ma las de rugby. Nu regret, asta este, asa a fost sa fie. Pe viitor, nu stiu ce sa spun. Cred ca este prematur sa vorbim despre un eventual transfer. Sunt jucatorul Grivitei, aici mi s-a oferit sansa de a juca pentru a avea meciuri in picioare si deocamdata vreau sa dau tot ce pot pentru aceasta echipa. Nu stiu ce imi rezerva viitorul.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa ne sustina la ultimele doua meciuri. De ce Grivita?

- Nu stiu daca sunt eu cel mai in masura sa fac un asemenea apel. Personal imi doresc sa avem tribuna plina pentru ca un sportiv se mobilizeaza mai bine cand stie ca are multi sustinatori alaturi. Incercam imposibilul, iar oamenii sper sa aprecieze la final efortul depus, indiferent ca ne indeplinim sau nu obiectivul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu