vineri, 11 iulie 2014

Interviu Serban Mihai Stefanescu

La nici 21 de ani, Serban Mihai Stefanescu a fost una dintre revelatiile Rugby Club Grivita din sezonul de primavara. Pilierul a adus in "Parcul Copilului" experienta acumulata la Dinamo Bucuresti si a fost unul dintre cei mai folositi jucatori de la Grivita, tanarul rugbist avand evolutii constant bune.



- Ai fost unul dintre cei mai folositi jucatori de la Grivita in primavara. Cum ti se pare nivelul de la Divizia A?

- Avand in vedere ca am fost tot timpul in pregatire cu cei de la Dinamo, nu mi-a fost foarte greu sa joc in Divizia A.

- Pe 30 august se reia campionatul, iar Grivita merge in "Tei". Crezi ca puteti repeta rezultatul din primavara, cand ati batut pe Sportul, in deplasare, cu 34-5?

- In toamna se poate orice. Avem multi jucatori de valoare si cred ca putem sa batem pe Sportul in deplasare.

- Esti adus sub forma de imprumut, de la Dinamo Bucuresti. Crezi ca anul viitor ai sanse sa joci in SuperLiga?

- Am avut o experienta frumoasa anul trecut, in SuperLiga, si imi doresc foarte mult ca de la anul sa evoluez din nou pentru Dinamo.

- Ai mai reveni la Grivita, daca ti s-ar propune?

- Da, cu siguranta. Imi place atmosfera de la acest club.

- Crezi ca Grivita are sanse, in actuala formula, sa castige anul acesta Divizia A?

- Pai avand in vedere ca, in primavara, am terminat pe locul intai in Grupa, cred ca avem mari sanse sa castigam Divizia A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu