sâmbătă, 19 iulie 2014

Interviu Mihai Adam

La nici 21 de ani, Mihai Adam este o prezenta constanta in primul 15 al RC Grivita si marea speranta a gruparii din "Parcul Copilului", in conditiile in care inaintasul a aratat ca are calitatile necesare pentru a prelua rolul de lider al noii generatii.

sursa foto: Promo Rugby

- Esti de trei ani la seniorii RC Grivita si ai reusit sa te impui in formula de start. Crezi ca ai calitatile necesare pentru a face pasul catre un esalon superior?

- Intr-adevar am in jur de trei ani petrecuti la seniorii Grivitei si cred ca am reusit sa ma impun gratie dorintei mele de a juca acest sport frumos numit rugby. Cred in mine si consider ca am calitatile necesare pentru a evolua intr-un esalon superior.

- Ai fost unul dintre cei mai activi jucatori in primavara. Care este secretul evolutiilor tale remarcabile?

- Am avut evolutii bune gratie ambitiei si dorintei de a castiga fiecare meci.

- Pe 30 august, Grivita da piept cu Sportul Studentesc, intr-un meci disputat in deplasare. In primavara ai marcat un eseu pe "Tei". Ne putem astepta sa-ti treci din nou numele pe lista marcatorilor?

- Va fi un meci foarte greu cu Sportul Studentesc, in deplasare. Se joaca, practic, locul 1 in grupa. Imi doresc sa inscriu cat mai multe eseuri, dar mai important este sa castige echipa.

- Are Grivita posibilitatea sa castige Divizia A anul acesta?

- Da, Grivita poate castiga Divizia A. Am mare incredere in actuala echipa.

- Ai jucat pe orice post in linia intai, in linia a treia, dar si ca centru. Care este postul pe care te simti cel mai bine?

- Cel mai mult imi place sa joc in linia a treia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu