luni, 14 iulie 2014

Interviu Bogdan Budeanu

A fost unul dintre cei mai utilizati jucatori in primavara si a avut evolutii foarte bune, mai ales in confruntarile din deplasare cu Sportul Studentesc si CS Metrorex. Si este de asteptat ca returul sa-l prinda pe Bogdan Budeanu acolo unde ii este locul, respectiv in mijlocul "bataliilor", in conditiile in care inaintasul Grivitei este unul dintre jucatorii de baza ai echipei.



- In ciuda unor probleme medicale, ai avut cateva evolutii remarcabile in tur. Ce asteptari ai de la partea a doua a campionatului?

- Imi propun un retur la capacitate maxima. Un retur in care atat eu, cat si coechipierii mei sa jucam la 100% din potential, fara menajamente si fara greseli.

- Sezonul de toamna incepe pe 30 august, cu un meci disputat impotriva celor de la Sportul Studentesc, in deplasare. Puteti repeta evolutia senzationala din primavara, cand v-ati impus cu 34-5?

- Putem repeta evolutia din primavara, de pe "Tei". Avem nevoie de putin mai multa modestie. Trebuie sa muncim putin mai mult si sa dam dovada de mai multa seriozitate. Trebuie sa aratam precum o echipa de top, respectiv sa reducem numarul de greseli personale, care fac diferenta la egalitate de forte. Sper sa avem intreg lotul apt pentru primul meci pe care abia il astept.

- Are Grivita puterea de a castiga Divizia A in acest an?

- Grivita are toate ingredientele necesare pentru a castiga inclusiv Divizia Nationala. Are grup, are infrastructura si, cel mai important, are ISTORIE.

- De curand ai asistat la Campionatul National de rugby 7. Crezi ca Grivita putea face fata la competitia respectiva?

- Sunt sigur ca am fi avut o evolutie cel putin onorabila. La rugby nu se pune problema "sa facem o figura frumoasa", dar sunt sigur ca ne-am fi "batut" bine cu oricare dintre echipele participante.

- Ai aproape 30 de ani. Speri sa mai prinzi un transfer intr-un esalon superior sau ramai alaturi de Grivita?

- Pot sa spun ca nu ma intereseaza un transfer in SuperLiga, desi am vazut ca se cauta jucatori romani la cluburile de top. Imi doresc sa las Grivita pe maini bune si sa integram tinerii in familia Grivita, in speranta ca acestia o vor reprezenta cu mandrie. Dar, mai ales, pentru ca ii doresc tot binele din lume, vreau ca baiatul meu sa treaca pe unde am trecut eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu