duminică, 6 iulie 2014

Interviu Gabriel Ghitan

A fost unul dintre cei mai buni jucatori in prima parte a campionatului, cu cinci eseuri inscrise in trei meciuri jucate, iar Gabriel Ghitan ramane unul dintre oamenii de baza ai RC Grivita in tentativa de a castiga, anul acesta, Divizia A.



- Ai fost cel mai bun marcator din tur, cu cinci eseuri inscrise in trei meciuri, care este secretul evolutiilor remarcabile?

- Secretul eseurilor inscrise este echipa. Toti colegii m-au ajutat, in special gratie experientei lor, si eseurile pe care le-am marcat se datoreaza lor.

- Cum se motiveaza Gabriel Ghitan inaintea unui meci?

- Glumind un pic, as putea spune ca ma motivez venind de multe ori direct de la munca. Totusi, nu am un ritual anume, insa pot spune ca ma ambitioneaza dorinta de victorie a celui mai bun jucator din echipa, Nicolae Oprea.

- Spre deosebire de alte vremuri, anul acesta nu ai bifat niciun cartonas. De unde si pana unde aceasta cumintenie?

- Probabil totul tine de varsta si intelepciune. Cred ca m-am cumintit gratie echipei si imi place sa cred ca, o data cu inaintarea in varsta, am capatat ceva mai multa intelepciune.

- Crezi ca Grivita are sanse sa castige Divizia A?

- Sunt sigur ca avem sanse reale sa castigam campionatul la nivel de Divizia A. Si cred ca putem urca fara probleme. Cred ca, in actuala formula, putem face o figura frumoasa macar in Divizia Nationala. Am mare incredere in familia mea, in familia GRIVITA.

- Ai implinit de curand 33 de ani. Ce planuri de viitor ai, din punct de vedere sportiv?

- Daca Nae poate (n.m. - Nicolae Oprea), sunt sigur ca si eu pot, chiar daca nu ma ridic la nivelul lui. Cat mai stau baietii si daca nu am probleme cu accidentarile, raman langa aceasta minunata echipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu