joi, 6 mai 2021

Bogdan Antonescu, inainte de meciul cu Alba Iulia: "Noi ne dorim sa castigam fiecare meci in parte"

Dupa o pauza de doua saptamani, cauzata de celebrarea Sfintelor Sarbatori Pascale, Rugby Club Grivita revine sambata pe teren, echipa noastra urmand sa joace in deplasare, cu CSU Alba Iulia.

sursa foto: A.G. photos


Duelul de la Alba Iulia ar urma sa aiba loc sambata, de la ora 11.00, si conteaza pentru etapa a patra a Diviziei Nationale de Seniori. Pana acum, Rugby Club Grivita a inregistrat doua victorii, ambele pe teren propriu, 36-25 cu CSM Suceava si 22-5 cu CSU Arad, dar si o infrangere, 13-21 cu Rugby Club Gura Humorului, in deplasare.

In acest moment, Rugby Club Grivita ocupa locul 3 in clasamentul Diviziei Nationale de Seniori, dar suntem constienti ca va fi foarte greu sa ne mentinem pe podium, mai ales in conditiile in care stau la panda formatii precum CS Navodari si Stiinta Petrosani care au cate un meci mai putin disputat.

Pentru Rugby Club Grivita este vital sa obtina o victorie de moral in deplasare, la Alba Iulia, mai ales daca ne gandim ca pentru echipa noastra urmeaza o perioada de foc de patru meciuri la rand jucate impotriva celor mai bine cotate echipe din aceasta competitie.

Pentru a afla care este atmosfera din sanul echipei, am stat de vorba cu Bogdan Antonescu, unul dintre cei mai buni jucatori ai Grivitei din primele meciuri jucate in actualul sezon.

- Bogdan, capitan cu Suceava, marcator de eseu cu Gura Humorului. Cum au fost primele meciuri din acest sezon? Cum te-ai simtit pe teren?

- Am inceput sa jucam meciurile din actualul sezon al Diviziei Nationale dupa o lunga pauza si asta s-a simtit. Toti am avut si avem pofta de joc si vrem sa ne afirmam, insa recunosc ca au existat multe momente in care jocul nostru a fost mai stangaci. As pune acest lucru si pe seama faptului ca avem o echipa tanara si avem nevoie sa acumulam mai multa experienta. Eu m-am simtit foarte bine pe teren insa este clar ca mai am de lucru pana sa ating nivelul optim de joc.

- Ce s-a intamplat in deplasarea de la Gura Humorului? Unde crezi ca s-a pierdut meciul acela?

- La Gura Humorului am intrat putin mai crispati pe teren, am avut multe acte de indisciplina si asta ne-a costat victoria, in cele din urma.

- Cum te-ai simtit in postura de capitan de echipa la meciul cu Suceava? Ai simtit o presiune in plus pe umerii tai? 

- Meciul cu baietii de la Suceava a fost primul pe care l-am jucat in postura de capitan al Grivitei. A fost o onoare pentru mine, mi-am dorit foarte mult victoria si, impreuna cu baietii, am bifat un succes extrem de important. I-am simtit pe baieti aproape si pe aceasta cale as vrea sa le multumesc. Presiune nu am simtit, poate doar o responsabilitate mai mare.

- Te-a afectat faptul ca ai jucat si inchizator si linia a doua in primele meciuri? Pe ce post te simti cel mai bine? Unde iti place sa joci cel mai mult?

- Nu m-a afectat acest lucru. Sincer, eu ma simt mai bine sa joc in linia a treia, insa cred ca fizicul actual ma recomanda mai mult pentru a juca la linia a doua.

- Cat de mult a contat faptul ca ati intrat in competitie dupa ce ati jucat doar doua meciuri intr-un an si jumatate si nu v-ati putut antrena in cele mai bune conditii din cauza pandemiei de coronavirus?

- La primul meci, cel cu Suceava, am simtit ca intram in competitie dupa o pauza lunga. Ulterior, ne-am adaptat la ritmul competitiei si cred ca acest lucru s-a vazut mai ales la confruntarea cu baietii din Arad, unde am putut sa luptam pana la final pentru obtinerea victoriei. Nu a fost usor sa ne mentinem in forma din cauza restrictiilor impuse, dar grupul a dat dovada de seriozitate. In toate acele luni de pauza am ramas uniti si nu ne-am lasat pe tanjeala.

- Cum ti se pare noul format al Diviziei Nationale de Seniori? Cat de greu si obositor este sa ai un numar mai mare de meciuri? Cum reuseste un jucator sa se recupereze fizic si mental, la acest nivel, stiind ca intr-o saptamana joaca din nou?

- Mi se pare un format foarte bun cel existent in Divizia Nationala de Seniori. Jucatorii, si in special cei tineri, au nevoie de cat mai multe meciuri pentru a se dezvolta.

- Tinand cont de rezultatele inregistrate pana acum, in primele etape, crezi ca Grivita poate emite pretentii la podium?

- Noi ne dorim sa castigam fiecare meci in parte si tintim un loc cat mai sus in clasamentul Diviziei Nationale de Seniori, ca pana la urma de aia si participam la competitie, pentru a obtine cat mai multe victorii.

- Crezi ca un program intens de meciuri te poate ajuta, pe tine personal, sa faci pasul catre urmatorul nivel? Ti-ai dori sa faci, in viitorul apropiat, pasul catre o echipa mai bine cotata, poate chiar din Super Liga?

- Da, un numar mare de meciuri te poate ajuta sa te dezvolti si te poate ajuta sa capeti o experienta cat mai mare. Cat despre urmatorul pas din cariera mea de rugbist, sincer nu vreau sa ma grabesc. Cred ca mai am multe de oferit in tricoul Grivitei.

- Urmeaza deplasarea de la Alba Iulia. Cum vezi acest meci?

- Ce pot sa spun? O sa fie o experienta interesanta, impotriva unei echipe care a renascut de curand. Sunt convins ca baietii din Alba Iulia sunt dornici sa se faca remarcati si ca ne asteapta o partida dificila, mai ales in conditiile in care avem o deplasare lunga si care va fi obositoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu