miercuri, 26 mai 2021

Andrei Chitic, marcator in victoria de la Navodari: "Am fost increzator ca reusim sa intoarcem rezultatul"

Rugby Club Grivita s-a impus la sfarsitul saptamanii trecute, scor 25-23, in confruntarea cu CS Navodari, din deplasare, producand una dintre marile surprize din Divizia Nationala de rugby.

Unul dintre eroii Grivitei de la Navodari a fost talonerul Andrei Chitic, sportiv care a reusit un eseu extrem de important, pe finalul primei reprize, cand gazdele conduceau cu 18-0.

In ciuda inceputului slab de meci, Andrei sustine ca a fost in permanenta increzator in sansele echipei de a obtine un rezultat favorabil. L-am provocat pe Andrei la o discutie despre meciul de sambata trecuta, si nu numai, iar ceea ce a iesit cititi in randurile de mai jos.

 - Andrei, eseu important si victorie la Navodari. Cum a fost? Cum te-ai simtit pe teren?

- A fost un moment de bucurie. Cand am marcat eseul cred ca a fost momentul in care cu totii am constientizat ca se poate sa plecam de la Navodari cu puncte. Am reusit sa facem un mol perfect, in 22-ul advers, am impins cu totii si eseul a venit de la sine. Despre meci, ce sa spun? A fost o vreme calduroasa si cred ca asta a afectat jucatorii intr-o oarecare masura. Apararea noastra a fost agresiva, am avut gramezi multe si a trebuit sa-mi pastrez concentrarea in margine, iar toate acestea m-au obosit putin. Insa, cred am stiut cum sa imi dozez energia si sa ajut echipa la parametrii inalti.

- Te mai gandeai, la 0-18, ca echipa noastra poate sa intoarca rezultatul?

- Sigur, chiar daca am incasat primul eseu foarte repede, am fost in permanenta increzator ca vom intoarce rezultatul. Ne-am antrenat foarte bine in ultimele saptamani tocmai pentru meciurile acestea de foc. Am pus in aplicare ce am facut la antrenamente si lucrurile au devenit mai simple.

- Cat de mult crezi ca a contat, in economia jocului, eseul marcat de tine chiar inainte de pauza?

- Cred ca a fost o gura de aer proaspat eseul marcat pe final de repriza. Ne-a permis sa intram la vestiare mai increzatori, mai uniti si mai dornici de joc. Moralul din repriza secunda a fost mai bun, ceea ce ne-a permis sa turam motoarele si sa nu dam ocazia adversarilor nostri sa puna prea multe puncte pe tabela.

- Crezi ca a demonstrat Grivita in ultimele doua partide ca se poate lupta pentru un loc pe podiumul Diviziei Nationale de rugby?

- Sigur, sigur se poate lupta pentru un loc pe podium, fara niciun pic de modestie. De la meci la meci devenim mai buni, vezi meciul cu Petrosani, campioana en-titre, unde am condus pana in minutul 60, vezi meciul cu Navodari, vicecampioana en-titre. Am demonstrat ca locul nostru trebuie sa fie pe podium. Rezultatele incep sa vorbeasca in favoarea noastra. 

- Urmeaza partida cu Rugby Club Barlad. Cum anticipezi acest meci? Crezi ca avem forta necesara pentru a produce o noua surpriza?

- O sa fie un meci la fel de intens ca si ultimele doua partide. Un meci greu, cu niste baieti dornici de afirmare. De surpriza nu cred ca poate fi vorba, pentru ca toate echipele odata ajunse pe Parc cred ca au constientizat ca nu pot lua puncte prea usor. Avem un moral bun, dupa meciul cu Navodari, nu avem baieti accidentati, ne antrenam bine si cu totii suntem pregatiti sa primim vizita celor de la Barlad.

- Ai devenit unul dintre cei mai experimentati jucatori din echipa. Cum te simti cand vezi ca esti inconjurat de multi tineri?

- Asa este. Timpul a trecut si peste mine si abia acum pot sa ma simt cum se simteau si colegii mei "mai cu experienta" cand am venit eu la inceput. Cand zic "colegii mai cu experienta" ma gandesc la Budeanu, Forminte, Muschi, Fulgi, Finu, Bujor, Stanila, Fane Avioane, Galin si restul baietilor "vechi". La fiecare antrenament si meci sunt plin de emotii, dornic sa ma dedic mai mult, sa ofer mai mult si sa fiu mai bun. E o placere sa joc alaturi de acesti tineri minunati.

- Ai deja mai multi ani petrecuti in tricoul Grivitei si ai primit cateva oferte interesante. Ti-ai incerca norocul la o alta echipa?

- Asa este. Au fost cateva oferte de-a lungul timpului insa am preferat sa raman la Grivita doar pentru acest colectiv frumos, pentru acest ambient si pentru placerea de a juca. Momentan nu ma gandesc sa plec la alta echipa insa daca va aparea o oferta cu adevarat interesanta, care sa ma faca sa consider ca merita cu adevarat sa fac un pas inainte, as sta putin pe ganduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu