luni, 24 mai 2021

Andrei Serban a marcat primul eseu in tricoul Grivitei in victoria de la Navodari: "Dedic reusita familiei si celor care cred in mine"

Rugby Club Grivita a produs, sambata, o mare surpriza, impunandu-se, scor 25-23, pe terenul formatiei CS Navodari, in etapa a VI-a a Diviziei Nationale de rugby.

Unul dintre artizanii victoriei a fost Andrei Serban, jucator care a marcat un eseu extrem de important cu mai putin de 10 minute pana la sfarsitul jocului, intr-un moment in care gazdele erau inca in avantaj, 18-13.

A fost primul eseu marcat de Andrei Serban in tricoul Grivitei, iar noi l-am invitat sa ne povesteasca atat faza eseului, cat si modul in care s-a trait meciul pe teren. Ce a iesit cititi in randurile de mai jos: 

- Andrei, eseu important si victorie la Navodari. Cum a fost? Cum te-ai simtit pe teren?

- Da, sunt foarte bucuros pentru primul eseu marcat in acest sezon, fiind vorba si despre primul eseu marcat de mine la nivel de seniori. Dar as vrea sa spun ca, in primul rand, sunt mai bucuros pentru victoria echipei. A fost un meci greu, cu multa presiune, avand in vedere importanta disputei si faptul ca am fost in primul XV. Pe teren am intrat cu foarte multe emotii, care insa au trecut de la primul contact, respectiv de la prima atingere a balonului. Pe parcursul meciului am incercat sa stau concentrat și sa ma focusez pe ceea ce am de facut astfel incat sa fac totul cat pot eu de bine. 

- Explica-ne faza eseului. A fost o interceptie? Ce ti-a trecut prin minte in acele momente?

- A fost putin ciudata faza eseului. A fost un sut al nostru, sut prins de fundasul lor care a intrat si a fost placat de un coechipier de-al meu in zona de 15 metri. Imediat un alt coechipier a contestat acel balon, iar acesta a iesit din spontana. L-am cules si am alergat cu el in brate pana m-am oprit in terenul de tinta. Toata lumea se oprise, nu stia cum si de unde am ajuns acolo, dar intr-un final arbitrul a validat reusita. Prin cap mi-au trecut multe in acele cateva secunde, dar predominant a fost sentimentul ca vom pleca cu siguranta victoriosi de pe teren. Am stiut asta sigur.

- Este primul eseu marcat de tine in tricoul Grivitei. Poate fi un moment psihologic care sa te faca sa marchezi si mai multe eseuri pe viitor?

- Da, primul eseu oficial (n.r. - rade). Pot spune ca primul eseu l-am marcat, cu adevarat, cu cateva faze mai devreme, dar arbitrul meciului a dictat o pasa inainte. Eu nu cred ca a fost vorba despre asa ceva, dar i-am respectat decizia si am luptat in continuare pana cand am marcat si a doua oara, iar de data aceasta eseul a fost validat. Cu siguranta, imi doresc si mereu mi-am dorit sa marchez cat mai multe puncte pentru Grivita, dar in principal nu asta conteaza, cine marchează, ci important este sa marcam cat mai mult ca echipa. Nu conteaza cine inscrie, daca inscriem suficient pentru a obtine o victorie intr-un meci sau intr-altul.

- Ai vrea sa dedici cuiva special eseul sau victoria?

- As vrea sa dedic eseul familiei si persoanelor care ma sustin si au incredere in mine si imi ofera posibilitatea sa dau tot ce-i mai bun din mine. 

- Crezi ca Grivita a aratat in ultimele meciuri ca se poate implica in lupta pentru podiumul Diviziei Nationale de rugby?

- Cu siguranta, Grivita anul acesta o sa prinda un loc pe podium. Avem incredere in colectiv si sunt sigur ca vom putea face o figura foarte frumoasa pana la finalul sezonului.

- Urmeaza meciul de acasa cu Rugby Club Barlad. Cum vezi aceasta partida? Crezi ca putem produce o noua surpriza?

- O sa fie un meci greu, cum au fost toate de pana acum, dar acesta este unul special. Cei de la Barlad sunt niste baieti cu suflet si trebuie sa-i tratam cu seriozitate maxima si sa jucam si noi cu sufletul. Sunt sigur ca doar printr-un sacrificiu maxim si cu un joc dus la limita vom putea produce o noua surpriza. 

- Ai inceput sezonul ca demi, dar ai marcat din postura de aripa. Te-ai adaptat la noul post? Unde ti-ar placea sa joci cel mai mult?

- Nu pot spune ca este neaparat un nou post. Am jucat la juniori pe postul de aripa, dar m-am adaptat cu succes si la demi. Mie imi place sa joc oriunde pe linia de treisferturi. Dupa parerea mea sunt un jucator destul de polivalent si spun ca m-as descurca pe multe posturi, dar cele preferate sunt, intr-adevar, demi si aripa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu