joi, 24 octombrie 2019

Vasilică Mercone: "Am ales Grivita pentru ca imi place foarte mult clubul"

Unul dintre debutantii Grivitei din acest sezon este Vasilică Mercone, tipul de jucator care se incadreaza perfect la fraza "buturuga mica rastoarna carul mare".




Nu l-ai vedea mai mult decat, eventual, un mijlocas la gramada sau, eventual, o aripa dupa modelul Cheslin Kolbe, insa el, in ciuda fizicului, este intotdeauna gata de lupta si abia asteapta sa faca 19 ani pentru a putea intra in prima linie, acolo unde bataliile sunt cele mai dure si mai aspre.

Are o inima mare cat istoria Grivitei, este neinfricat, stie jocul si a demonstrat deja ca este unul dintre castigurile Grivitei din acest sezon, avand ocazia, in urmatoarele partide, sa confirme increderea investita in calitatile lui.

- Vasilică, primele minute pentru Grivita. Cum a fost? Cum te-ai simtit pe teren?

- M-am simtit ok, nu mi-am facut prea multe griji, am vrut doar sa dau ce am mai bun.

- Ai avut emotii la Navodari, stiind ca dai piept cu o echipa care se bazeaza pe o inaintare puternica?

- Am avut mici emotii la inceput, dar pe parcurs s-au risipit. Am intrat in meci si m-am focusat pe ideea de a-mi face cat mai bine treaba.

- De fapt, as vrea sa ne spui cum se simte pe teren un jucator care stie ca, totusi, fizicul nu este de partea lui? Te ambitioneaza si mai mult acest lucru?

- Ma ambitioneaza mult ca am in fata jucatori mai mari si/ sau mai puternici decat mine. De altfel, cu cat este mai tare adversarul pe care il opresc, cu atat este mai mare satisfactia.

- Spune-ne 2-3 cuvinte despre parcursul tau in rugby. Unde ai inceput sa practici? In ce conditii? Care ar fi cele mai mari realizari de pana acum?

- Pai am inceput sa practic rugby la Valahii Tartasesti, iar apoi am trecut pe la Metrorex si Dinicu Golescu. Ca realizari, ce as putea spune? Au fost mai multe medalii la diferite categorii de varsta, inclusiv la rugby sevens si la rugby 10, insa pentru mine a contat in primul rand ca am reusit sa joc constant, sa fiu pe teren, in mijlocul actiunii, acolo ma simt eu cel mai bine.

- Ai evoluat ca flanker impotriva celor de la Navodari. Este postul tau de baza sau ai prefera sa joci altceva?

- Nu, postul de flanker nu este postul meu de baza. Am jucat flanker pentru ca inca nu am implinit 19 ani pentru a putea evolua in linia I. Postul meu de baza este cel de taloner, dar joc oriunde ma distribuie antrenorul, important este sa fiu pe teren.

- Cum s-a facut trecerea la Grivita? De ce ai ales Grivita? Cum te-au primit baietii? Cum ti se pare atmosfera de la club?

- Am ales Grivita pentru ca imi place mult clubul si imi ofera posibilitatea sa joc la seniori, sa acumulez experienta. Atmosfera este una placuta, conteaza mult si ca impart vestiarul cu baieti alaturi de care am evoluat si la juniori. Iar colegii mai in varsta m-au primit cum trebuie si imi ofera constant sfaturi importante. As vrea sa spun ca am ales Grivita si pentru ca mi-a recomandat domnul Andrei Borz sa fac un asemenea pas si vreau sa-i multumesc pe aceasta cale.

- Care sunt idolii tai la nivel intern si international?

- Urmaresc mai multi jucatori cu atentie, de pe postul de taloner, insa idolul meu este Dane Coles, internationalul All Blacks pe care il vedem acum la Cupa Mondiala.

- Apropo de Cupa Mondiala, sambata jucam de la aceeasi ora cu semifinala Anglia - Noua Zeelanda. De ce crezi ca oamenii ar trebui sa vina totusi pe Parcul Copilului?

- E greu sa ne comparam cu ei, dar celor care totusi aleg sa vina pe Parcul Copilului le transmit ca nu vor regreta. Vor vedea un adevarat spectacol, iar eu sper ca tribuna sa fie plina si sa sustina Grivita, pentru ca avem nevoie de suport de orice fel impotriva liderului din Divizia Nationala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu