marți, 15 octombrie 2019

Bogdan Antonescu: "Am ales Grivita pentru istoria bogata"

Dupa trei etape disputate din Divizia Nationala de Seniori, Rugby Club Grivita ocupa abia locul 6 in clasament, succesul din confruntarea cu CS Gura Humorului fiind urmat de doua infrangeri la rand, 17-20 la Suceava si 13-21 cu RCM Galati.



Sunt puncte pierdute dupa care plangem si am putea plange si mai tare la finalul sezonului, cand se trage linie, insa putem fi si realisti si sa spunem ca este greu sa emitem pretentii in conditiile in care s-au produs schimbari semnificative la nivel de lot, iar echipa sufera din cauza lipsei de omogenitate.

Au aparut peste vara numerosi jucatori noi in lotul Grivitei, iar unul dintre cei care si-au facut pe deplin datoria pana acum este inaintasul Bogdan Antonescu, jucator pe care va invit sa-l descoperiti in randurile de mai jos:

- Bogdan, primele minute jucate in tricoul Grivitei. Cum ti s-au parut partidele disputate pana acum? Cum te-ai simtit pe teren?

- Desi este doar Divizia secunda, liga a doua cum ar veni, au fost meciuri grele, tari din punct de vedere fizic. Dar eu cred ca am facut fata trecerii la seniori. M-am simtit bine pe teren.

- Au fost doua infrangeri la rand. Ce ne-a lipsit pentru a rasturna balanta in favoarea noastra? Unde crezi ca s-au jucat meciurile cu Suceava si Galati?

- As lua partea buna din aceste meciuri. Cred ca pe langa veterani au aparut multi tineri care isi doresc sa arate tot ce au mai bun, iar asta se vede pe teren. Probabil trebuie sa lucram mai mult la omogenitatea echipei si totul va fi bine. Consider ca suntem pe un drum bun.

- Esti unul dintre numerosii jucatori inregimentati de Grivita in aceasta vara. Cum s-a facut mutarea? De ce Grivita?

- Am ales Grivita pentru ca are o istorie bogata in rugby, dar a contat si faptul ca m-am simtit bine de la primele antrenamente. Este o atmosfera placuta.

- Cum te-au primit colegii de la Grivita? Cum ti se pare atmosfera de la echipa?

- Colegii m-au primit cu bratele deschise. Au avut incredere in mine inca de la inceput, iar asta m-a ajutat sa ma integrez bine in colectiv. Cum spuneam si mai devreme, atmosfera este una placuta, propice rugbiului.

- Spune-ne cateva cuvinte despre parcursul tau ca rugbist. Unde, cand si cum ai inceput sa practici acest sport? Cel mai placut moment de pana acum? Cea mai neplacuta amintire?

- Am inceput rugbiul la Metrorex, "recrutat" de domn profesor Nicolae Manolache si antrenat de Rares Manolache si de Bogdan Milita. Cel mai placut moment a fost cand am cantat imnul, in tricoul Romaniei, la Campionatul European.

- Vezi in Grivita o rampa de lansare pentru un eventual transfer la o echipa din Super-Liga?

- Cred ca Grivita poate reprezenta o rampa de lansare pentru orice tanar care doreste sa atinga maximul posibil in materie de rugby.

- Care sunt atuurile tale si unde crezi ca mai ai de lucru?

- La acest capitol as prefera sa nu raspund si sa ii las pe ceilalti sa aprecieze efortul pe care il depun pe teren. Dar in mod sigur mai am de acumulat experienta de joc.

- Cine sunt idolii tai din rugbiul intern si din rugbiul international?

- Apreciez multi jucatori, insa favoritul meu este, de departe, Brodie Retallick, internationalul din Noua Zeelanda.

- Cum te motivezi inaintea unui meci? Ai vreun ritual anume sau vreo superstitie?

- Nu pot sa spun ca fac ceva neaparat anume. Insa, ca multi altii, ascult putina muzica, pentru a ma linisti, si caut sa ma concentrez pe ceea ce am de facut in meci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu