miercuri, 2 octombrie 2019

Ionut Cristea: "Primele minute in tricoul Grivitei au fost extraordinare"

Rugby Club Grivita s-a impus in meciul de debut al Diviziei Nationale de Seniori, 33-7 cu Rugby Club Humorului, iar acum se pregateste de confruntarea cu CSM Suceava, din deplasare, din runda a doua.



Meciul cu gruparea din Gura Humorului a adus si mai multe debuturi in echipa a noastra, unul dintre acestea fiind cel al centrului Ionut Cristea.

Desi a evoluat pe un post nou pentru el, rugbistul Grivitei si-a facut pe deplin datoria, iar la finalul jocului a avut puterea necesara pentru a ne spune ce a insemnat revenirea pe teren, ce obiectiv are si multe altele:

- Ionut, primele minute in tricoul Grivitei. Cum ti s-a parut? Cum te-ai simtit pe teren?

- Primele minute in tricoul Grivitei au fost extraordinare. Au fost niste momente unice. Am fost emotionat pe teren, fiind primul meci dupa o pauza lunga.

- Cum ai ajuns la Grivita in aceasta vara? Inteleg ca este o revenire pe teren dupa multi ani, este adevarat?

- Da, am revenit pe teren dupa o pauza de sapte ani. Am venit la Grivita la indemnul fostilor mei colegi de la juniorat, Andrei Cojocaru si Alexandru Oancea.

- Ca sa te cunoasca lumea si mai bine, as vrea sa te prezinti un pic. Cand, unde si cum ai inceput rugbiul? Pe unde ai mai evoluat? Realizari?

- Am inceput sa practic rugbiul la Metrorex. Acolo am facut junioratul. Am fost de trei ori campion national si o data vicecampion national. Apoi, am trecut la CSM Bucuresti, formatie alaturi de care m-am antrenat timp de cateva luni. Din pacate, din cauza unor probleme de sanatate a trebuit sa ma retrag din rugby. Acum, insa, ma bucur ca am avut puterea sa revin.

- Cum ti se pare atmosfera de la Grivita? Cum te-au primit colegii?

- Atmosfera de la Grivita mi se pare extraordinara. Colegii m-au primit cu bratele deschise. Probabil a contat si faptul ca ma stiam deja cu o parte dintre ei.

- Vezi perioada petrecuta aici ca pe o rampa de lansare spre un club mai important?

- Cred ca pentru mine nu se mai poate pune problema unei rampe de lansare. Am pierdut acest tren in urma cu sapte ani. Acum vreau doar sa ma bucur de fiecare minut petrecut pe teren.

- Care sunt idolii tai din rugbiul intern si cel international?

- Nu as putea spune ca am avut sau am idoli. Sunt doar multi jucatori care imi plac. Cel mai mult mi-a placut, de exemplu, de Daniel Carter, fostul international All Blacks.

- Cum te motivezi inaintea unui meci? Ai vreun ritual anume?

- Nu am un ritual anume, insa pot spune ca eu sunt ca antibioticul, intru in febra meciului cam cu 12 ore inainte de startul partidei.

- Contra echipei din Gura Humorului ai evoluat pe postul de centru. Ai mai jucat pe acest post sau e ceva nou?

- A fost prima data cand am evoluat pe postul de centru, dar chiar si asa sper ca am reusit sa ma achit cu brio de sarcini. Pe intreaga perioada a junioratului eu am evoluat pe postul de fundas, insa nu este nicio problema, intru oriunde are nevoie echipa de mine.

- Crezi ca Grivita poate emite pretentii la un loc pe podium?

- Cred ca este devreme sa vorbim despre un obiectiv anume, pana nu vedem concret cum se prezinta si celelalte echipe. Insa la ce valoare individuala au jucatorii Grivitei, ar fi pacat sa nu terminam pe podium. Sunt convins ca Grivita merita intotdeauna sa aiba un loc acolo sus, sa fie tot timpul pe podium.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu