joi, 30 august 2018

Andrei Chitic: 'Nu concep sa ratam calificarea in play-off. Ideal ar fi sa ni se cante imnul din nou'

Cu 16 zile inainte de startul Diviziei Nationale de Seniori, formatia noastra isi tureaza motoarele pentru cele 10 examene ale toamnei care se anunta extrem de solicitante.



Calculele de acasa ne arata ca cele mai dificile batalii se vor da la nivelul pachetelor de inaintare, astfel ca am ales sa va prezentam un nou jucator de care se leaga sperantele noastre la nivelul gramezii.

Andrei Chitic este un jucator polivalent din Linia I, poate juca atat pilier, cat si taloner, si este tipul de jucator obisnuit sa moara cu adversarul de gat si sa nu rateze ocazia de a inscrie o incercare, atunci cand aceasta se iveste.

Am vorbit cu Chitic despre prezent, trecut si viitor, iar continutul discutiei il puteti descoperi mai jos, cu precizarea ca pe Andrei, dar si pe ceilalti baieti admirabili ai Grivitei, ii puteti urmari la lucru incepand cu 15 septembrie, cand avem programat primul meci al toamnei in deplasarea de la Galati.

- Ai deja cativa ani de Grivita. De ce ai ales Grivita si cum ti s-a parut aventura pana acum?

- Intr-adevar, au trecut doi ani de cand m-am alaturat echipei si nu stiu cum au trecut atat de repede. Au fost doi ani frumosi, doi ani petrecuti langa Niste Baieti extraordinari. In prima faza am venit pe niste recomandari, iar ulterior aceste recomandari s-au adeverit. Usor, usor s-a conturat ceva frumos, o echipa unita, un grup unit. As putea spune ca pana acum a fost o aventura frumoasa, dar simt ca partea cu adevarat frumoasa abia de acum incepe.

- Te gandeai, cand ai venit la echipa, ca vei deveni campion national la Divizia A?

- Din prima secunda, fara pic de modestie, am stiut ca vom face o impresie frumoasa si uite ca asa a fost.

- Mai sunt doar cateva saptamani pana la startul Diviziei Nationale. Cum ti se pare formatul competitiei? Ce parere ai despre aceasta unire a celor doua divizii?

- Astept cu nerabdare inceputul campionatului. Formatul mi se pare putin solicitant, insa cu antrenamente bune cred ca o scoatem la capat. La inceput nu aveam o impresie buna despre acest format de competitie. Insa dupa pregatirea fizica pe care am facut-o consider ca este o alegere buna si constructiva unirea celor doua divizii.

- Cum crezi ca se va comporta Grivita? Poate emite pretentii la podium?

- Este clar ca putem emite pretentii. Nu concep sa ratam calificarea in play-off. Ideal ar fi sa ni se cante imnul si in acest sezon, asta ar insemna sa prindem finala.

- Te obosesc sau mai mult te motiveaza antrenamentele dure efectuate in ultima perioada?

- M-am adaptat fara probleme, poate si prin prisma faptului ca eu m-am pregatit individual cam o luna inainte sa incepem pregatirea la club. Asta nu inseamna ca neglijez antrenamentele de la club care m-au ajutat foarte mult la conditia fizica.

- Care ti se pare cel mai tare adversar din grupa noastra si cine crezi ca este favorita la castigarea competitiei?

- CS Navodari se anunta a fi un adversar foarte dificil. Baietii joaca de ceva timp impreuna, iar in ultimii ani au fost mai mereu in topul Diviziei Nationale. Cred ca ei sunt cei mai dificili adversari si tot pe mana lor as merge si pentru castigarea Diviziei, asta, desigur, daca nu ajunge Grivita in finala.

- Ai crescut in curtea Stelei. De ce nu ti-ai continuat cariera in Ghencea? Ce ti-a lipsit sa ajungi sa joci macar la nivel de SuperLiga?

- Eu de fapt am crescut la Metrorex, iar la 19 ani am ajuns in curtea Stelei. Imediat cum am ajuns acolo m-am accidentat la genunchi. A fost o accidentare urata, iar recuperarea m-a tras mult in spate, mai ales ca nici nu am respectat in totalitate sfaturile medicului. Usor, usor am rupt atunci relatia cu rugbiul, preferand sa termin facultatea. Dar niciodata nu se stie ce iti va aduce viitorul. Grivita inca poate fi o rampa de lansare pentru mine.

- Stiu ca de curand ai avut discutii pentru un posibil transfer la Galati. De ce nu s-a materializat aceasta mutare? Cum crezi ca vei fi primit la prima etapa, la Galati, dupa ce ai refuzat transferul la ei?

- Intr-adevar am vorbit cu conducerea echipei din Galati pentru un posibil transfer. Nu am putut ajunge la un numitor comun, astfel ca am ales sa raman in Templu. Sunt sigur ca nu vor fi probleme la Galati, pentru ca toate discutiile pe care le-am avut au fost mai mult decat civilizate.

- Ca jucator apari deseori la finalizare. Care este secretul?

- In primul rand as spune ca eu imi doresc in permanenta sa fiu un jucator cat mai eficient. Apoi, sezonul trecut am avut ca echipa un sistem de joc care ma punea deseori in postura de finalizare sau macar de a da ultima pasa. Ramane sa vedem daca si in acest sezon se va mentine acelasi sistem de joc.

- Ce ai transmite oamenilor care ar putea veni sa sustina echipa. De ce Grivita?

- Un singur lucru pot sa le spun: La Grivita puteti vedea un grup de jucatori care din momentul in care intra pe teren nu da inapoi indiferent de situatie. In fiecare meci ne jucam sansa pana la capat si tratam fiecare faza de parca ar depinde viata noastra de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu