luni, 20 august 2018

Valentin Catescu: 'La Grivita sunt multi jucatori cu o experienta vasta si de la care tinerii au multe de invatat'

Unul dintre tinerii de care se leaga sperantele noastre in noul sezon este Edward Valentin Catescu, rugbist abia trecut de bariera celor 20 de ani impliniti si care poate aduce un suflu nou in exprimarea pe teren a Grivitei.



Edy s-a alaturat in urma cu aproximativ un an echipei si a avut evolutii remarcabile in tricoul Grivitei, totul culminand cu prestatia sa din finala castigata impotriva celor de la Sportul Studentesc cand, desi a intrat pe teren pe parcursul disputei, aripa noastra a aratat ca a lasat emotiile la vestiare si a reusit cateva placaje de efect.

Astept sa confirme evolutiile bune din sezonul precedent, Indianu, asa cum este cunoscut de ceilalti membri ai echipei, a reluat pregatirile cu o atitudine potrivita si promite ca cei care si-au pus sperantele in el nu vor regreta.

Pe Catescu il puteti vedea in tricoul Grivitei incepand din 15 septembrie, cand este programat primul meci al gruparii din Parcul Copilului, dar pana atunci va invitam sa cititi un scurt interviu in care ne vorbeste despre experienta acumulata pana acum si perspectivele sale.

- Edy, cum ti s-a parut drumul de la prima intrare pe poarta Stadionului Parcul Copilului si pana la titlul de campion al Diviziei A?

- Sezonul trecut a fost ca un drum din care am avut ce invata. A fost un sezon plin de momente frumoase, momente pentru care am muncit din greu alaturi de ceilalti baieti.

- Ai crescut in curtea celor de la Steaua. Cum de ai ajuns sa joci pentru Grivita?

- Am ajuns la Grivita pentru ca aveam nevoie de o echipa la care sa pot juca la nivel de seniori. Aveam nevoie de o echipa la care sa vin sa joc cu drag si care sa-mi permita sa-mi vad in paralel de studii, eu fiind student la momentul actual.

- Ce parere ti-au facut grivitenii din vechea garda? Pe cine vezi tu ca un lider al echipei?

- M-au primit foarte bine si pot spune ca am petrecut multe momente placute alaturi de ei, atat pe teren, cat si in afara lui. Sigur, de curand am intrat cu totii pe mana lui Sabin Vasilescu si am putea spune ca el este ca un lider al grupului, dar consider ca echipa in sine nu are un lider. Chiar cred ca punctul nostru forte este forta grupului, unitatea grupului.

- Cat conteaza pentru tine ca joci si alaturi de fosti coechipieri de la juniori?

- Ma bucur foarte mult ca pot continua sa joc alaturi de fostii mei colegi de la juniori. Pentru mine conteaza enorm acest lucru.

- Sezonul trecut ai evoluat pe postul de aripa. Este postul tau favorit sau crezi ca ai da un randament mai bun pe un alt post?

- Eu am inceput sa joc rugby ca aripa. Ulterior am mai fost utilizat si pe alte posturi precum cel de demi, centru sau linia a treia. Totusi, postul de aripa este postul de suflet pentru mine, dar ma pun la dispozitia echipei oriunde este nevoie de mine.

- Ai inceput pregatirile cu o forma fizica mult mai buna. Ai lucrat special peste vara? Te-a ambitionat titlul cucerit in sezonul precedent?

- Da, intr-adevar m-a ambitionat titlul cucerit in mai, dupa finala jucata impotriva celor de la Sportul, iar in noul sezon vreau sa demonstrez atat echipei, cat si mie personal ca pot mai multe decat am aratat pana acum.

- Poate Valentin Edward Catescu sa confirme si in DNS evolutiile bune din sezonul precedent?

- Eu sunt convins ca pot evolua cel putin la fel de bine ca in meciurile de Divizia A. Ba chiar sper ca lumea va vedea cel mai bun rugby practicat de mine pana acum.

- Ti se spune Indianu. De ce? De cand? Si de unde? 

- Asta cu Indianu este mai vechea povestea. La primul antrenament facut la Steaua venisem cu o bandana pe cap pentru ca aveam parul mare atunci si ma incomoda. Am gasit o pana pe teren si mi-am pus-o la cap. Antrenorul de atunci, Nea Zoro, a vrut sa ma strige, dar uitase cum ma cheama, si a zis ceva de genul Bai, Indianule, vino sa te prezint echipei. Au auzit toti cum mi-a zis si asa mi-a ramas porecla de atunci.

- Apropo de DNS, cum vezi aceasta provocare? Crezi ca Grivita are ce-i trebuie pentru a se ridica la nivelul asteptarilor? Ne putem bate pentru calificarea intre primele sase echipe?

- Cu siguranta ne putem bate la primele locuri. Avem jucatori cu o vasta experienta care stiu sa-si dozeze resursele si de la care avem si noi, juniorii, multe de invatat si de pus in practica.

- Crezi ca ai sanse sa ajungi din nou la Steaua sau sa prinzi un contract la un nivel mai inalt decat cel propus de Grivita?

- Imi este greu sa vorbesc acum despre asta. Vreau in primul rand sa-mi termin facultatea, iar ca sa ajung la o alta echipa, la un nivel mai inalt, nu as mai avea timp sa-mi termin studiile. Momentan ma simt foarte bine la Grivita si pot merge cu facultatea mai departe in paralel.

- Ce ai transmite celor care ar putea sa sustina Grivita fizic, financiar, etc? De ce Grivita?

- Le-as transmite sa se alature Fenomenului Grivita pentru cel putin un sezon de momente spectaculoase. Daca nu le place, pot renunta. Dar sunt convins ca nu vor regreta. De ce Grivita? E simplu. Pentru ca Familie, Unitate, Respect si Niste Baieti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu