vineri, 5 iunie 2015

Optimism debordand in tabara Grivitei, inainte de marele derby cu Sportul Studentesc

Aflata pe locul al doilea al Diviziei A la rugby, RC Grivita se pregateste pentru ceea ce pare a fi cel mai dificil meci al sezonului regulat, marele derby cu campioana en-titre, Sportul Studentesc. Confruntarea de sambata, de la ora 12.00, de pe Stadionul "Tei" va oferi, in mare masura, numele formatiei care va conduce ostilitatile in ierarhia Diviziei A, la sfarsitul turului. Partida se anunta a fi una pe viata si pe moarte, in conditiile in care echipierii ambelor formatii nu concep sa rateze indeplinirea obiectivului, clasarea pe locul 1 la finalul sezonului regulat. Invinsi in trei dintre cele patru meciuri directe de anul trecut, grivitenii sunt dornici de revansa si gata sa faca totul pentru a obtine o victorie, eventual cu punct bonus ofensiv, chiar daca lipsesc din angrenajul echipei o serie de piese extrem de importante. Cativa dintre cei mai experimentati jucatori din lotul grivitenilor au tinut sa-si prezinte punctul de vedere, vizavi de meci, cu mai putin de 24 de ore inainte de confruntarea din "Tei": 

Florin Bujor (centru): "Trebuie sa recunosc ca imi este putin frica de acest meci, pentru ca se stie ca cei de la Sportul Studentesc au o gramada puternica. Dar in cele din urma cred ca o vom scoate la capat. Vom castiga si nu oricum ci la o diferenta destul de mare. Rezolvam noi si meciul acesta".

Gabriel Ghitan (aripa): "Nu mergem in Tei pentru a ne da la o parte. Vom da totul pe teren si o sa fie bine, o sa vezi. Sambata, la ora aceasta, sper ca vom sarbatori victoria de pe Tei".

Andrei Stanila (inchizator): "In primul rand imi pare rau ca nu cred ca voi fi pe teren. Inca simt dureri in zona inghinala, cu toate ca am fost pe tratament inca de la meciul cu RC Callatis Mangalia, in care m-am si accidentat. Cred ca voi reintra abia la meciul cu CS Manastur, de pe teren propriu, din 13 iunie. Este frustrant sa nu poti juca. Credeam ca o sa-mi treaca mai repede. Chiar asa, cred ca avem sanse mari sa castigam meciul cu Sportul".

Mihai Rosca (aripa, revenit la antrenamente dupa o accidentare suferita la tendonul lui Ahile): "Din punct de vedere medical sunt mai bine. Miercuri am reusit sa alerg, dar inca mai simt dureri. In functie de cum ma voi simti la antrenamentul de vineri, voi stabili daca pot sa intru sau nu. Eu vreau neaparat sa joc, dar nu stiu in ce masura are rost sa fortez si sa sufar apoi o accidentare care sa ma faca sa ratez tot sezonul. Cat despre meciul in sine, trebuie sa recunosc ca nu stiu prea multe detalii despre echipa Sportului, dar in general eu nu concep sa pierdem indiferent numele echipei cu care jucam".

Marian Forminte (pilier, capitanul echipei): "In mod sigur va fi un meci greu, dar sunt increzator si imi doresc enorm victoria".

Marius Perniu (flanker): "Simt inca dureri la umar, dar in mod sigur voi juca. Nu concep sa ratez un asemenea meci. Nu ar fi prima data cand ii batem in Tei".

Luigi Padureanu (taloner): "In mod sigur voi fi pe teren, chiar daca am ratat cateva antrenamente din cauza unor probleme personale. Meciul va fi unul greu, dar sper sa facem o figura frumoasa si sa trecem pe primul loc. Sper sa castigam".

Alexandru Marin (fundas): "Eu sunt optimist de fel si pot sa spun ca in mod sigur vom castiga. Sigur, avem 2-3 absente importante, dar asta nu ar trebui sa ne impiedice sa obtinem o victorie la scor, cum ne-am obisnuit in acest an. Este bine ca sistemul competitional ne avantajeaza, oarecum. Obiectivul minim, in sezonul regulat, este sa prindem locul 2 pentru a ne asigura o semifinala acasa. Pana la faza finala vom avea tot lotul valid si nu cred ca vom avea probleme in a castiga campionatul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu