joi, 19 noiembrie 2020

Damian Ispas: "Imi va fi foarte greu sa urmaresc meciul cu Suceava de pe margine"

Rugby Club Grivita abordeaza meciul cu CSM Suceava, de duminica, fara cativa jucatori de baza, in frunte cu Damian Ispas, capitanul echipei.


Pentru ca finalul duelului de la Gura Humorului nu l-a prins pe teren, Damian este obligat acum sa urmareasca de pe margine ultima confruntare a anului.

Chiar si asa, Damian este nerabdator sa vada echipa la lucru, iar eu am incercat sa aflu ce s-a intamplat in prima etapa din play-out, dar si cum traieste ideea de a-si vedea colegii de pe margine.

 - Damian, la Gura Humorului ati jucat primul meci dupa o lunga pauza. Cum te-ai simtit pe teren?

- M-am simtit foarte bine pe teren. Am fost bucuros si dornic sa joc, in conditiile in care trecuse aproape un an de cand nu am mai avut un meci oficial. Cred ca tuturor ne-a fost dor sa traim aceste momente speciale din timpul unui meci de rugby si speram ca de anul viitor sa reincepem sa avem si suporterii alaturi de noi.

- Din pacate finalul jocului nu te-a prins pe teren. Ce s-a intamplat?

- Cred ca au fost niste tensiuni adunate in timpul meciului si de-o parte si de cealalta si cred ca prin acel conflict general tensiunile s-au descarcat. Trebuia ca eu sa fiu putin mai lucid in acele momente si sa le depasesc fara sanctiuni disciplinare. Asta este, imi asum cele intamplate, dar important este ca toata lumea este sanatoasa si ca dupa meci ne-am dat mana cu cei de la Gura Humorului.

- Au aparut multi jucatori noi in lotul Grivitei. Cum ti se par tinerii care s-au alaturat echipei? Au potentialul de a forma o echipa competitiva la nivel inalt?

- Sunt niste jucatori de mare viitor, dupa parerea mea, jucatori care pot creste foarte bine in curtea Grivitei si care, cu multa munca, sa faca ulterior pasul spre marea performanta. Din partea mea si sunt sigur ca si din partea membrilor mai vechi ai echipei au toata increderea si deja cred ca s-a vazut si in primul meci ca au reusit sa se integreze in echipa noastra cu succes.

- Cum te simti cand vezi ca, la 23 de ani, ai devenit, practic, unul dintre veteranii echipei? Simti o presiune in plus cand stii ca trebuie sa fi un exemplu pentru colegii tai?

- Da, sincer m-am gandit si eu la aspectul acesta, ca am ajuns sa fiu unul dintre cei mai varstnici jucatori din echipa. Ma bucura faptul ca suntem o echipa tanara si ca Grivita inca mai atrage jucatori de perspectiva care ne pot ajuta acum, dar si pe viitor. Pentru mine nu este o presiune, incerc doar sa ii ajut pe cei mai tineri cu sfaturi pentru ca avem foarte mare nevoie ca acestia sa aiba incredere in ei si sa poata da un randament cat mai bun.

- Meciul cu Suceava ar urma sa-l vezi de pe margine. Cat de greu o sa-ti fie sa stii ca nu esti implicat in focul luptei?

- Nu mi s-a mai intamplat de foarte mult timp acest lucru, dar da, din pacate, nu pot sa imi ajut colegii de pe teren. Imi va fi foarte greu sa urmaresc meciul de pe margine, dar voi face tot posibilul sa ii sustin si sa fiu langa echipa in confruntarea de duminica. Stiu ca baieti sunt pregatiti si capabili sa dea tot ce au mai bun pentru a castiga meciul.

- Imagineaza-ti ca esti antrenorul echipei. Ce mesaj ai transmite baietilor care vor intra pe teren?

- Mesajul pe care l-as transmite ar fi acela ca este foarte important sa aiba incredere in ei, sa fie uniti, sa se sustina unul pe celalalt si sa joace cu placere si cu zambetul pe buze pentru ca atunci cand esti concentrat si reusesti sa atingi aceste aspecte, meciul se castiga singur. Cred ca atu-ul nostru in general este unitatea grupului si acest lucru ne va ajuta sa castigam si duminica.

- Ce urmeaza pentru tine? Inca un sezon la Grivita sau iti doresti o noua provocare?

- In momentul de fata ma gandesc doar la Grivita si atat. Mai am multe lucruri de demonstrat aici, iar provocarea personala pe care o am in viitorul apropiat este sa ma antrenez cat mai bine, sa cresc din ce in ce mai mult in joc, odata cu echipa, si sa avem meciuri cat mai reusite. Hai Grivita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu