luni, 21 decembrie 2020

Andrei Serban: "Atmosfera la Grivita este una pe care sunt sigur ca nu o intalnesti la nicio alta echipa din Romania"

Din cauza pandemiei de coronavirus, Rugby Club Grivita a disputat doar doua meciuri in 2020, iar jocurile cu Rugby Club Gura Humorului si cu CSM Suceava ne-au oferit posibilitatea de a vedea la lucru mai multi jucatori tineri care ar putea reprezenta viitorul gruparii din Parcul Copilului.



Unul dintre tinerii care au debutat pentru Grivita in aceasta toamna este Andrei Serban, rugbist specializat pe postul de mijlocas la gramada.

Pentru a-l cunoaste mai bine pe tanarul jucator al Grivitei l-am convocat la o scurta discutie din care au rezultat urmatoarele randuri:

 - Andrei, primele minute jucate pentru Grivita in aceasta toamna. Cum a fost pe teren? Cum te-ai simtit?

- Primele mele minute jucate pentru Grivita s-au simțit cu totul diferit fata de ce am trait pana acum la juniori. Fiind si debutul meu la o echipa de seniori, jocul a avut un altfel de impact asupra mea. Practic a fost o cu totul alta atmosfera si s-a simtit ca ritmul jocului este mult mai ridicat. 

- Cum s-a facut venirea ta la Grivita? Ce te-a facut sa te alaturi acestui proiect?

-  La Grivita am ajuns prin Florin Oprisor, caruia ii multumesc foarte mult pentru sprijinul acordat. La Grivita am ajuns datorita istoriei bogate a clubului, Grivita fiind una dintre cele mai titrate echipe din istoria rugbiului romanesc, oferind si foarte multi jucatori nationalei Romaniei de-a lungul timpului. 

- Cum ti se pare atmosfera descoperita la Grivita? Cum te-au primit colegii de echipa?

- Atmosfera la Grivita este una pe care sunt sigur ca nu o intalnesti la nicio alta echipa din Romania. Colegii m-au primit intr-un mod foarte prietenos si am fost foarte bucuros de acest lucru. Familia Grivita are un colectiv foarte unit, iar toti avem ceva in comun aici, iubirea fata de rugby! 

- Spune-ne cateva cuvinte despre traseul tau in rugby. Cand si unde ai inceput sa practici acest sport? Pe la ce echipe ai mai jucat? De ce rugby?

- Am inceput sa practic rugby acum opt ani in Tartasesti, la echipa A.S. Valahii Tartasesti, unde Ionut Constantin si Adrian Drugulescu m-au invatat ce este rugbiul. Apoi, de la inceperea liceului, am jucat pentru C.T. Dinicu Golescu, unde i-am avut ca antrenori pe Daniel Boldor, Vasile Udroiu si Costica Florea, care mi-au oferit suportul necesar si m-au dezvoltat ca jucator, iar din acest an sunt la R.C. Grivita. Am ales rugbiul datorita atmosferei, care este diferita fata de alte sporturi, dar mai ales datorita fair-play-ului atat de deosebit si pe care nu stiu daca-l gasesti la vreun alt sport, cel putin nu intr-o asemenea masura.

- Care este postul tau favorit? Unde te simti cel mai bine pe teren? Pe ce posturi crezi ca ai mai putea da un randament bun?

- Postul meu favorit este cel de mijlocas la gramada, acolo ma simt cel mai bine pe teren, dar eu zic ca pot evolua bine si ca fundas sau aripa. 

- Care sunt atuurile tale si unde crezi ca mai ai de lucrat?

- Atuurile mele pot spune ca sunt viteza si, intr-o oarecare masura, tehnica. Cu siguranta sunt foarte multe lucruri la care mai am de lucrat pentru ca sunt la inceput de drum, dar un lucru la care pot spune sigur ca mai am de lucrat sunt deschiderile.

- Ce asteptari ai de la anul viitor? Mai multe minute jucate pentru Grivita sau crezi ca deja ai putea face pasul spre o alta echipa?

- Anul viitor imi doresc sa adun cat mai multe meciuri jucate in tricoul Grivitei. Evoluand cat mai des cred ca pot sa devin mai puternic, mai sigur pe mine si pot ajunge sa-mi impun ritmul de joc. Cu siguranta nu pot face inca pasul la alta echipa, dar, in mod cert, daca muncesc din ce in ce mai mult, toate se vor aseza, la un moment dat, asa cum imi doresc. 

- Cum te motivezi inaintea unui meci? Ai vreun ritual anume? Vreo superstitie?

- Nu cred ca am un ritual anume inaintea unui meci. Pur si simplu ascult muzica si incerc sa ma gandesc la ce am de facut in meciul respectiv.

- Cine este idolul tau din rugbiul intern? Dar din rugbiul international?

- Nu pot spune ca am un idol anume din rugbiul intern, dar il apreciez foarte mult pe Catalin Fercu. Din rugbiul international, idolul meu este Faf de Klerk, mijlocasul la gramada al nationalei Africii de Sud.

- In final as vrea sa transmiti un mesaj de sarbatori sustinatorilor echipei.

- As vrea sa urez tuturor Sarbatori Fericite alaturi de familie si de cei dragi, un An Nou cat mai fericit, Doamne Ajuta ca in noul an sa avem spectatorii alaturi de noi, in tribune, si Hai Grivita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu