marți, 22 decembrie 2020

Sabin Turcu: "Cand am inceput sa practic rugby am stiut ca asta vreau sa fac toata viata"

Procesul de intinerire a echipei a adus o serie de figuri noi in lotul Grivitei, iar Sabin Turcu este unul dintre jucatorii pregatiti sa duca torta mai departe.



Incet, dar sigur, Sabin a devenit unul dintre obisnuitii lotului de 23, iar ambitia si perseverenta il pot transforma intr-un om de baza al echipei noastre. 

Pentru a-l cunoaste mai bine pe Sabin, l-am provocat la o scurta discutie inainte de sarbatori, iar de aici au rezultat randurile urmatoare.

- Sabin, incet, dar sigur, ai devenit un obisnuit al lotului de 23 de la Grivita. Cum te-ai simtit pana acum pe teren si cat de mult conteaza pentru tine ca prinzi foaia de joc la fiecare partida?

- Intr-adevar, spre bucuria mea, am devenit un obisnuit al lotului de 23. M-am simtit foarte bine pe teren. Pentru mine conteaza foarte mult sa prind lotul pentru ca stiu ca doar pe teren pot sa-mi demonstrez potentialul.

- Cum s-a facut venirea ta la Grivita? Ce te-a facut sa te alaturi acestui proiect?

- Venirea mea la Grivita a fost una destul de surprinzatoare. Nu ma asteptam sa fiu atat de bine primit de catre colectiv. Atmosfera si lucrurile care s-au intamplat m-au facut sa ma acomodez mai repede in Parcul Copilului.

- Cum ti se pare atmosfera descoperita la Grivita? Cum te-au primit colegii de echipa?

- Atmosfera este una destul de buna, plina de momente frumoase. Colegii m-au primit cu bratele deschise si ma incurajeaza neconditionat.

- Spune-ne cateva cuvinte despre traseul tau in rugby. Cand si unde ai inceput sa practici acest sport? Pe la ce echipe ai mai jucat? De ce rugby?

- M-am apucat de rugby la varsta de 15 ani, la o echipa de club “CSO Pantelimon”, așa se numea atunci. In trecut, am incercat mai multe sporturi, iar atunci cand am inceput sa practic rugby am stiut ca asta imi doresc sa fac toata viata. Acest sport m-a maturizat si m-a ajutat sa ma simt in largul meu. Atunci cand sunt pe teren scap de tot stresul acumulat in viata de zi cu zi. Echipele la care am mai jucat au fost CS Olimpia, CSM Bucuresti, CS Metrorex. Datorita acestor echipe am invatat sa imi doresc sa fiu din ce in ce mai bun. Rugbiul m-a invatat sa fiu ceea ce sunt in prezent.

- Care este cea mai placuta amintire a ta din rugby? Dar cel mai neplacut moment?

- Am multe amintiri placute pe care regret ca nu le mai pot retrai. Imi amintesc atunci cand am mers la primul meu club, la “CSO Pantelimon”, unde mereu ne strangeam cu totii si ne jucam anumite joculete. Cel mai neplacut moment a fost atunci cand am avut un accident unde mi-am rupt clavicula, dar ulterior m-am vindecat si mi-am reluat activitatea in rugby.

- Care este postul tau favorit? Unde te simti cel mai bine pe teren? Pe ce posturi crezi ca ai mai putea da un randament bun?

- In prezent, postul favorit este acela de centru. Chiar daca nu am jucat mai deloc pe acest post, in viitor as vrea sa ma antrenez mai mult sa pot deveni un jucator cat mai bun ca centru. Din punctul meu de vedere as da un randament destul de bun si pe postul de fundas.

- Care sunt atuurile tale si unde crezi ca mai ai de lucrat?

- Perseverenta ma defineste in acest sport. Din punctul meu de vedere mai am mult de lucrat pana sa ajung la performanta pe care mi-o doresc, dar sunt pregatit oricand sa fac pasul catre un nivel mai ridicat.

- Ce asteptari ai de la anul viitor? Mai multe minute jucate pentru Grivita sau crezi ca deja ai putea face pasul spre o alta echipa?

- In ceea ce privește anul viitor, am destul de multe asteptari de la mine. Imi doresc sa pot juca mult mai multe minute, deoarece doar asa pot performa. Si mi-as dori, de ce nu, poate sa fac pasul si spre o alta echipa.

- Cum te motivezi inaintea unui meci? Ai vreun ritual anume? Vreo superstitie?

- Din punctul meu de vedere cel mai motivant lucru pentru mine este atunci cand familia si prietenii mei apropiati vin sa ma sustina. Acest lucru ma stimuleaza sa joc din ce in ce mai bine. Incurajarile conteaza foarte mult pentru mine deoarece ma stimuleaza sa dau tot ce e mai bun din mine atunci cand sunt pe teren.

- Cine este idolul tau din rugbiul intern? Dar din rugbiul international?

- Omul pe care eu il admir foarte mult in ceea ce privește rugbiul intern este Ionut Dumitru. Este un jucător agil si foarte puternic. Imi doresc ca pe viitor sa ajung la fel de bun ca el. In ceea ce priveste rugbiul international, jucatorul pe care il admir este Josua Tuisova. Din punctul meu de vedere este unul dintre cei mai puternici jucatori din rugbiul international.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu