luni, 16 noiembrie 2020

Bogdan Iacovache: "Am ales Grivita pentru istoria bogata in rugby si colectivul extraordinar"

Dupa o pauza de un an fara doua zile, Rugby Club Grivita a revenit pe teren, pe 7 noiembrie, si a facut-o in stil de mare campioana, formatia din Parcul Copilului impunandu-se, scor 17-13, pe terenul formatiei Rugby Club Gura Humorului, la capatul unei deplasari complicate si pe terenul unei adversar dificil.





Echipa a facut deplasarea cu autocarul, pe parcursul noptii de dinaintea jocului, insa acest lucru nu ne-a impiedicat sa obtinem o victorie extrem de importanta, stiut fiind faptul ca in momentele dificile ies la suprafata caracterele adevarate.

Partida a adus numeroase debuturi in tricoul Grivitei, 17 dintre cei 23 de jucatori trecuti pe foaia de joc avand maxim 25 de ani.

Unul dintre jucatorii care au debutat in tricoul Grivitei in deplasarea de la Gura Humorului a fost Bogdan Iacovache, jucator de 19 ani trecut pe la AS Valahii Tartasesti si pe la Colegiul Tehnic Dinicu Golescu si pe care vrem sa-l cunoasteti mai bine din urmatoarele randuri:

- Bogdan, primul meci jucat in tricoul Grivitei. Cum ti s-a parut duelul de la Gura Humorului? Cum te-ai simtit pe teren?

-  Meciul de la Gura Humorului a fost unul destul de greu, jucat dupa o foarte lunga pauza. S-a jucat in conditii ciudate, as zice eu, insa, in cele din urma, cred ca ambitia mai mare ne-a ajutat sa ne indeplinim obiectivul . Pe teren m-am simtit in largul meu si sper ca pe viitor sa pot juca mai mult, sa am la dispozitie mai multe minute pentru a arata ce pot.

- Ce asteptari ai de la partida cu baietii din Suceava (n.r. - meciul se joaca duminica, 22 noiembrie, de la ora 11.00)? Bifam a doua victorie consecutiva?

- Categoric noi ne propunem sa jucam la victorie in fiecare meci, asa ca si impotriva celor din Suceava vrem sa facem un meci bun, iar la final sa iesim invingatori.

- Ce te-a facut sa alegi Grivita? Cum ai ajuns la echipa noastra?

- Am ales Grivita pentru ca este un club cu traditie, cu o istorie bogata in rugby, cu un colectiv extraordinar. Am ajuns la Grivita datorita lui Florin Oprisor, caruia ii multumesc pentru increderea oferita.

- Cum ti se pare atmosfera din sanul echipei? Cum te-au primit baietii?

- Atmosfera este una foarte placuta, iar colegii m-au primit cu bratele deschise inca de la inceput si asta m-a ajutat sa ma simt in largul meu in sanul echipei.

- Spune-ne cateva cuvinte despre parcursul tau in rugby. Cand si unde ai inceput sa practici acest sport? Pe la ce echipe ai trecut?

- Am inceput rugbiul la varsta de 11 ani, la sfatul tatălui meu, la A.S. Valahii Tartasesti. Dragos Constantin si Adrian Drugulescu mi-au fost primii antrenori. Dupa care am ajuns la liceu, la echipa Colegiului Tehnic Dinicu Golescu, unde am continuat rugbiul avandu-i ca antrenori pe Andrei Borz, Vasile Udroiu, Daniel Boldor si Costica Florea(nea Florica).

- Care este cea mai placuta amintire din rugby de pana acum? 

- Cea mai placuta amintire din rugby este meciul jucat impotriva Rusiei la Campionatul European de juniori sub 18 ani (n.r. - Rusia - Romania 13-11, meci jucat anul trecut, la Kaliningrad).

- Care este pozitia favorita de pe teren? Unde iti place cel mai mult sa joci?

- Postul pe care ma simt cel mai bine este cel de uvertura, insa pot juca fara probleme si centru sau fundas.

- Care este ambitia personala in rugby? Visezi sa ajungi la echipa nationala? Iti doresti sa prinzi un transfer in strainatate?

- Dorinta mea la momentul actual este sa joc in cat mai multe meciuri, sa acumulez o experienta cat mai mare de joc si, dupa aceea, sa ajung, de ce nu, la o echipa din Super Liga sau poate chiar din strainatate. In cele din urma cred ca visul oricarui sportiv este acela de a-si reprezenta tara, asa ca ar fi uimitor sa ajung sa joc si pentru nationala de seniori a Romaniei. 

- Cum te motivezi inaintea unui meci? Ai vreun ritual anume?

- Nu am vreun ritual anume. Incerc doar sa ma concentrez pe ceea ce am de facut in timpul meciului.

- Cine este idolul tau din rugbiul romanesc? Dar din rugbiul international?

- Nu as zice ca am vreun idol din rugbiul romanesc, insa un jucator pe care il apreciez foarte mult si il urmaresc este Marius Simionescu. Din rugbiul international idolul meu este, fara indoiala, Dan Carter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu