miercuri, 10 septembrie 2014

Interviu Alexandru Podarascu

A revenit in Parcul Copilului dupa o pauza de cativa ani, iar prezenta sa s-a simtit din plin la meciul cu Sportul Studentesc. Chiar daca a fost eliminat temporar si echipa a pierdut, Alexandru Podarascu a fost unul dintre cei mai activi jucatori de pe teren, iar revenirea sa reprezinta un mare plus pentru Rugby Club Grivita.



- Ai revenit pe teren dupa circa un an si jumatate. Cum este sa joci din nou intr-un meci oficial?

- Am revenit cu mare drag in rugby pentru ca sportul asta m-a facut barbat si m-a indrumat in viata. Normal ca am avut emotii, am emotii mereu, dar sunt acele emotii constructive, placute, pe care un om normal nu le poate simti.

- Grivita a pierdut in primul meci cu tine pe teren, 25-40 cu Sportul Studentesc. Cum ti s-a parut echipa fata de prima perioada in care ai evoluat pentru gruparea din Parcul Copilului?

- In primul rand am fost dezamagit de arbitraj. Nu poti sa-ti bati joc de 30 de jucatori in felul acesta. Si cand doua echipe sunt echilibrate, arbitrajul cantareste foarte mult. Parerea mea, si mi-o asum, Grivita de acum, cel putin din meciul cu Sportul, nu se poate compara cu Grivita care batea Buzaul acasa la Buzau. Desi la Buzau jucau Nae, Voicu, Nitu si alti multi jucatori valorosi. Atunci Grivita avea multi baieti experimentati si care jucau cu inima. Dar asta e. Am pierdut cu Sportul, sper sa ne revenim si sa facem un meci foarte bun cu Metrorex (n.m. - sambata, 13 septembrie, ora 10.00, Stadionul Parcul Copilului).

- Crezi ca mai are Grivita forta necesara pentru a castiga Divizia A?

- Teoretic, am mai avea nevoie de cativa jucatori. Practic, niciodata sa nu spui niciodata. Eu imi joc sansa pana la capat si sper ca asa vor face si colegii mei.

- Cum ti se pare nivelul valoric al Diviziei A?

- Nu este un nivel foarte ridicat in Divizia A. Daca am fi mai hotarati si mai inimosi, am putea castiga cu multa vointa. Nu ii pot intelege pe unii, dar fiecare are mentalitatea lui. Cel mai important este ca, in momentul in care intri pe teren, sa-ti doresti sa castigi, indiferent de adversarul pe care il ai in fata. Nu intra pe teren cu o atitudine de invins si, un lucru foarte important, ajutati colegul, chiar daca nu este prietenul tau.

- Ce te-a facut sa revii pe terenul de rugby?

- Tata ma tot batea la cap sa il iau la antrenament, dar nu vreau pentru ca nu a mai facut miscare de multi ani si nu vreau sa se accidenteze. Asa mi-am dat seama ca in viata trebuie sa faci lucrurile potrivite la momentul potrivit. Si decat sa regret la 40 de ani, sa ma ia dorul, mai bine profit acum, cat sunt inca tanar, de frumusetea jocului cu balonul oval.

- Ce planuri de viitor ai? Vei ramane alaturi de Grivita si anul viitor? Vrei sa evoluezei la un nivel mai ridicat?

- Anul viitor, teoretic, tot prin curtea Grivitei o sa fiu. Practic timpul le rezolva pe toate. Dar vreau sa mai conving cativa baieti din Pantelimon, care s-au lasat, sa vina aici si, daca nu anul acesta, poate anul viitor sa mai punem o medalie de gat.

- Cine este idolul tau?

- Sunt mai multi jucatori care mi-au placut, in special de la Dinamo. Dar idolul meu, cand eram junior, era Nae (n.m. - Nicolae Oprea, actualul centru al Grivitei), ca sa vezi cum e viata. Si acum am o multime de meciuri alaturi de el. Am crescut in curtea lui Dinamo si am avut norocul sa fiu pusti acolo cand Dinamo era o forta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu