luni, 19 mai 2014

Jucatorii Grivitei, convocati miercuri la o sedinta cu staff-ul tehnic

Infrangerea suferita sambata, 12-22 cu Sportul Studentesc, a lasat urme adanci in randul echipei noastre. Pe langa problemele fizice cu care se confrunta anumiti jucatori, grivitenii au incasat o lovitura dura si la nivel de moral. Elevii antrenorului Alexandru Marin au avut parte de o miscare usoara la antrenamentul de luni seara, dar au fost convocati pentru o sedinta cu intregul staff tehnic la sedinta de pregatire programata pentru miercuri. Meimbrii staff-ului tehnic, Alexandru Marin, Valeriu Falcusanu si Emil Pasache, au analizat la rece confruntarea cu Sportul Studentesc si vor purta discutii cu jucatorii pentru a stabili ce este de facut pentru a demonstra ca infrangerea suferita sambata, pe teren propriu, a fost un simplu accident. Din pacate, concluziile sunt extrem de dure in conditiile in care s-a stabilit ca "s-au facut greseli peste tot. Nimic nu a mers cum trebuie. De la atitudine si pana la gafe de Cascadorii Rasului". Membrii staff-ului tehnic sunt de parere ca absolut nimic nu a functionat in jocul echipei la meciul cu Sportul Studentesc. "Am fost lenti. Nu am reusit sa punem in scena absolut nimic din ce am lucrat la antrenamente. Am cedat posesia mult prea usor. Au fost suturi slabe. Ne-am aparat foarte prost si ne-au surprins foarte usor cu ajutorul unor suturi in profunzime. Am gresit mult in margini si pe gramezi ordonate. Este inadmisibil sa ai introducerea in gramada si sa gresesti in asa hal incat sa se acorde lovitura de pedeapsa impotriva ta. S-au ratat placaje. Nu am profitat de punctele de fixare. Nu am batut linia avantajului decat rareori, iar atunci cand am facut-o am marcat eseu dupa o cursa de 50 de metri. S-au facut cel putin 18 greseli de manuire a balonului" a fost concluzia trasa de membrii staff-ului tehnic al RC Grivita. Nu in ultimul rand, esecul din meciul cu Sportul Studentesc este pus pe seama "avantului prea mare pe care si l-au luat baietii, dupa victoriile obtinute in primele doua meciuri", dar si pe seama faptului ca mai multi jucatori de baza au avut probleme personale si nu au putut participa la antrenamentele de dinaintea meciului, acesta fiind unul dintre riscurile de la Divizia A. Rugby Club Grivita mai are de disputat un singur meci in sezonul de primavara, cu CS Metrorex, in deplasare, pe 31 mai, iar grivitenii spera sa profite de timpul avut la dispozitie, sa stranga randurile si sa obtina o victorie de moral pe Stadionul "Ciurel". In plus, pentru sezonul de toamna se spera in inregimentarea mai multor jucatori care sa acopere posturile deficitare precum linia a doua, mijlocas la gramada si fundas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu