luni, 14 ianuarie 2019

George Moise: 'La Grivita am descoperit pasiunea pentru un sport de care nu ai cum sa nu te indragostesti'

Revenit de ceva timp la echipa, dupa ce si-a incercat norocul si prin alte parti, George Moise a devenit o figura importanta in angrenajul nostru.



Il recomanda in primul rand fizicul impunator, fiind unul dintre cei mai 'grei' jucatori de la Grivita, dar si polivalenta, avand posibilitatea de a intra cam pe orice post de pe pachetul de inaintare.

S-a specializat ca pilier la seniori, desi a jucat aproape numai linia a doua in perioada junioratului. Si are si talente nebanuite ce ii permit sa fie unul dintre rugbistii care sa impuna ritmul.

- George, ai fost una dintre revelatiile Grivitei in prima parte a sezonului. Cum ti s-au parut meciurile din sezonul regulat?

- Mie, personal, meciurile din sezonul regulat mi s-au parut destul de solicitante. A fost un ritm de joc mai ridicat fata de cum ma asteptam eu. Am intalnit echipe tari, formatii care au jucatori puternici. Am intalnit echipe cu jucatori extrem de experimentati si care oricand puteau sa faca diferenta intr-o faza sau alta.

- Echipa a obtinut calificarea in play-off. Crezi ca am meritat sa ajungem intre primele sase echipe?

- Da, cred ca echipa a meritat aceasta calificare in play-off. Am muncit cu totii din greu si ne-am dedicat. Am facut sacrificii si am obtinut o calificare muncita si meritata. Suntem mandri de aceasta calificare, iar eu pot spune ca sunt mandru ca fac parte dintr-o echipa unita, frumoasa si puternica.

- Ai evoluat atat ca pilier, cat si la linia a doua. Pana la urma care este postul tau de baza? Unde te simti cel mai bine?

- Intr-adevar, am evoluat foarte mult ca pilier de cand am trecut la seniori. Nu pot sa spun ca nu ma simt bine pe acest post, insa eu la baza sunt jucator de linia a doua. Pot spune ca postul de linia a doua este un post pe care il stapanesc mai bine, tocmai pentru ca am jucat multi ani, la juniori, cu numarul 4 sau cu numarul 5. Deci, daca as fi sa aleg, as intra la linia a doua, acolo ma simt cel mai bine. Insa, evident, daca e nevoie sa intru ca pilier nu dau si nu voi da niciodata inapoi.

- Ai devenit o figura importanta in angrenajul Grivitei. Cum ai ajuns la noi si cum ti s-a parut perioada petrecuta pana acum in Parcul Copilului?

- Ma bucur ca am devenit un jucator pe care Grivita sa se bazeze in mod regulat. Eu prima data am ajuns la Grivita acum noua ani, cand practic m-am si apucat de rugby. A fost locul in care am descoperit pasiunea pentru acest sport de care nu ai cum sa nu te indragostesti. Am trecut o perioada pe la CSM Bucuresti, dupa care am luat o pauza de doi ani. Ulterior, am decis sa ma reintorc si am ales clubul unde am descoperit dragostea pentru acest sport. M-am simtit onorat cand mi s-a oferit sansa sa fac parte, din nou, din Familia Grivita. Noi nu suntem doar o echipa, suntem o familie unita. Pentru mine, perioada petrecuta pe Parcul Copilului a fost si este o mare bucurie. Pentru mine, acest stadion inseamna 'acasa'.

- Echipa a inceput sa pregateasca participarea in play-off. La ce capitole avem nevoie de imbunatatiri pentru a face o figura frumoasa in primavara?

- Este clar ca urmeaza o perioada grea. Pentru a face o figura frumoasa in play-off, trebuie sa ne pregatim cat mai bine posibil. Avem meciuri foarte grele si trebuie sa ne imbunatatim, in primul rand, conditia fizica. Trebuie sa ne intarim la nivel de pachet de inaintare, trebuie sa ne imbunatatim jocul tactic, iar la nivel de treisferturi, jucatorii tineri, care nu au experienta, dar au un potential foarte mare, trebuie sa munceasca in plus.

- Crezi ca ne putem implica in lupta pentru medalii?

- Eu sunt convins ca ne putem implica in lupta pentru medalii. Nu avem nimic de pierdut si, daca suntem uniti, putem deveni o echipa si mai puternica decat am aratat pana acum. Cred ca putem produce multe surprize placute in play-off. Din punctul meu de vedere consider ca nimic nu este imposibil.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa. De ce Grivita?

- Pe toti cei care iubesc acest sport, pe cei care vor sa ne sustina, pe cei care sunt interesati sa afle mai multe detalii si pe cei care vor sa inteleaga mai bine acest sport ii invit alaturi de noi. Se pot bucura de o atmosfera frumoasa si un joc curat. Grivita ar trebui sustinuta in special pentru traditie si pentru palmaresul impresionant. Noi doar incercam sa mentinem vie aceasta flacara. HAI GRIVITA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu