sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Florian Coman: 'Doar cei care intra pe teren stiu cat de mare este bucuria unui meci de rugby'

Pe langa evolutiile remarcabile si rezultatele datatoare de sperante, prima parte a campionatului ne-a adus in prim plan si gratie numarului mare de jucatori noi aparuti in lot.

sursa foto Sportul Ilustrat


Au fost numeroase surprize placute, printre acesti jucatori aflandu-se si Florian Coman, rugbist ce s-a remarcat prin ambitie, polivalenta si placajele date.

Chiar daca a parut in anumite momente ca resimte lipsa jocurilor, revenind pe teren dupa o pauza de cativa ani, noul grivitean si-a facut pe deplin datoria si a avut evolutii sigure indiferent de postul pe care a jucat.

- Flo, ai fost una dintre surprizele placute ale sezonului regulat. Cum ti s-au parut primele meciuri jucate in tricoul Grivitei?

- In ciuda efortului depus, pentru mine aceste meciuri au reprezentat o bucurie enorma. Si vreau sa multumesc echipei Grivita pentru ca mi-a acordat sansa sa pot sa joc la un asemenea nivel. Am simtit ceva ce nu poti sa iti imaginezi. Doar cei care intra pe teren stiu cat de mare este bucuria pe care ti-o ofera un meci de rugby.

- Cum ai ajuns la Grivita si cum ti s-au parut primele luni petrecute alaturi de noii tai colegi?

- La Grivita am ajuns prin intermediul unor fosti colegi de la juniori, baieti cu care acum am ajuns sa impart vestiarul la nivel de seniori. M-am simtit si ma simt extraordinar la Grivita si ma bucur sa spun ca am fost primit foarte bine in grup.

- Cat de greu ti-a fost sa intri in aceste meciuri de Divizia Nationala?

- Trebuie sa recunosc ca pentru mine au fost meciuri foarte grele. Vin dupa o pauza indelungata si am intrat intr-o competitie unde exista un nivel de joc destul de ridicat. Dar cred ca nu m-am facut de ras cu evolutiile mele si sper ca acesta a fost doar inceputul. Imi doresc sa cresc in prestatii de la un meci la altul.

- Ai evoluat pe mai multe posturi, inclusiv flanker sau aripa. Care este postul tau favorit? Unde te simti tu cel mai bine?

- Postul meu preferat este cel de flanker, insa ma simt bine si pe postul de aripa. Acuma, stii cum e, intru acolo unde este nevoie de mine si incerc sa dau tot ce am mai bun.

- Care crezi ca sunt calitatile tale si unde crezi ca mai ai nevoie de imbunatatiri?

- Despre eventuale calitati nu imi place sa vorbesc, ii las pe ceilalti sa le remarce. Insa e clar ca, venind si dupa o pauza indelungata, sunt multe capitole unde mai am de lucru, conditie fizica, jocul tactic, eficienta pasei, sutul, etc.

- Echipa s-a calificat in play-off si gratie evolutiilor tale. Crezi ca meritam sa intram intre cele mai bune sase echipe ale DNS-ului?

- Da, meritam sa fim intre cele mai bune echipe din DNS. Am demonstrat ca avem spirit de lupta si ca formam un grup de invingatori. Ne-am batut pana la capat si am obtinut o calificare meritata.

- Ne pregatim pentru partea a doua a campionatului. Crezi ca avem sanse sa intram in lupta pentru medalii?

- Eu zic ca fiecare dintre cele sase echipe din play-off are sanse la medalii. Noi luam fiecare meci in parte si vom lupta pana in ultima secunda. Cum am sperat si ne-am batut pentru calificarea in play-off, si ne-am indeplinit obiectivul, asa ne vom lupta si pentru o clasare pe podium si speram in sansa noastra pana la final.

- Transmite un mesaj celor care ar putea sa vina si sa sustina echipa in play-off. De ce Grivita?

- Nu stiu ce as putea eu sa le transmit exact. Poate doar sa le spun ca merita sa creada intr-o echipa, Grivita, care se va lupta pana la ultima picatura de energie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu