miercuri, 22 martie 2017

Andrei Chitic: "Inca de cand am intrat in vestiar, am remarcat forta grupului. Este legitimatia acestui club"


Pilierul Andrei Chitic a crescut la CS Metrorex si a trecut prin curtea Stelei, iar acum a ajuns sa apere culorile clubului nostru. 



A intrat in fiecare dintre meciurile din tur din postura de rezerva, dar nu a avut nevoie de foarte mult timp pentru a-si pune amprenta asupra jocului si chiar pentru a marca un eseu in confruntarea cu Dinamo. Cu mai putin de o luna inainte de startul returului, rugbistul Grivitei recunoaste ca pentru gruparea din Parcul Copilului urmeaza o primavara complicata, dar este convins ca daca jucatorii Grivitei se vor ajuta mai mult intre ei vor reusi sa dea lovitura si sa produca surprize placute in meciurile jucate cu adversari mai tineri si mult mai bine pregatiti fizic.

- Esti nou venit in marea familie a Grivitei. Cum ti s-au parut aceste luni petrecute la club? Cum ti s-au parut meciurile jucate in tur?

- Din punctul meu de vedere au fost cateva luni foarte bune, in conditiile in care veneam dupa o pauza destul de lunga care si-a pus amprenta asupra jocului meu. N-am mai pus mana pe balon de cand s-a desfiintat echipa de seniori a clubului Metrorex si cred ca s-a vazut. Dar am fost primit cu bratele deschise aici de catre toata lumea si asta mi-a dat incredere. Meciurile din tur au fost destul de tari, insa nu la nivelul la care ma asteptam. Cred ca ne asteapta un retur mult mai greu si mai dificil.

- Ce ai remarcat la club, in sens pozitiv, si unde crezi ca mai trebuie lucrat?

- Inca de cand am intrat in vestiar, am remarcat forta grupului. Pot spune ca este legitimatia acestui club. De lucrat cred ca trebuie sa mai lucram la capitolul comunicare pentru ca din ce stiu eu suntem mai multi jucatori care s-au alaturat de curand echipei.

- Ai fost in curtea unui club de top si ai ajuns la Grivita. Crezi ca e un pas inapoi pe latura sportiva? Te gandesti sa revii in circuitul de nivel inalt?

- Sunt un produs 100% marca Metrorex. Cu ei am cunoscut succesul in rugby. Am ajuns la Steaua unde pot spune ca am jucat la un nivel destul de bun. Insa cariera mea de rugbist profesionist acolo a luat sfarsit din cauza unor accidentari suferite la umar si la genunchi. Nu consider ca este un pas inapoi venirea la Grivita. Din contra, am ocazia sa impart vestiarul cu niste baieti extraordinari.

- Ai prins doar 120 de minute in tur, dar a fost suficient sa-ti pui amprenta asupra jocului si chiar sa inscrii impotriva lui Dinamo. La cat la suta din potential esti? Unde mai ai de lucru pentru a te apropia de forma maxima? Cat de mult ti-a afectat jocul lipsa relatiilor de joc cu noii tai colegi?

- Sunt undeva la 40% din potential. Evident, mai am mult de lucru la capitolul conditie fizica. Daca as fi pregatit fizic, sunt sigur ca as face fata si la un nivel mai inalt. La inceput a fost greu din cauza lipsei relatiilor de joc cu colegii mei, dar pe parcursul mi-am dat drumul. Stii cum e. Pofta vine mancand.

- Pentru Grivita urmeaza un retur de foc. Ce crezi ca se va intampla? Ce asteptari ai? Poate echipa sa faca fata unui ritm intens si sa-si apere cu succes titlul cucerit in 2015?

- Cu siguranta vom avea un retur de succes. Vom produce multe surprize placute si vom apara titlul cucerit in 2015. Avem nevoie doar de un pic mai multa comunicare si sa ne ajutam mai mult intre noi. Cred ca aici sta cheia succesului: comunicare, disciplina, ajutor.

- Nominalizeaza trei dintre noii tai colegi cu care crezi ca te intelegi cel mai bine.

- Nu am cum sa nominalizez doar trei jucatori. Eu zic ca ma inteleg bine cu toti, mai ales ca sunt unii baieti cu care am mai jucat pe la Metrorex sau pe la juniori.

- Care sunt idolii tai la nivel national si international?

- Pe plan national raman in sufletul meu Radu Basalau, Marius Tincu si Marcel Mihalache, iar la nivel international i-as remarca pe Kevin Mealamu, Owen Franks si Anton Oliver.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu