joi, 25 aprilie 2019

Mihai Cernean: "Ma simt norocos ca pot face parte dintr-o echipa precum Grivita"

Rugby Club Grivita s-a specializat, in ultimii ani, sa scoata la inaintare mijlocasi la gramada creati dupa dictonul "buturuga mica rastoarna carul mare".

sursa foto Doru Agafitei


Au fost Andrei Kiss, George Mereuta, Alexandru Ungureanu sau Catalin Becheanu, iar in aceasta primavara s-a remarcat, la numarul 9, Mihai Cernean, sportiv care face 19 ani jumate abia după decisivul cu RC Gura Humorului pentru calificarea in semifinalele Diviziei Nationale Seniori.

Mihai Cernean are toate calitatile necesare pentru a deveni un mijlocas la gramada complet, dar si un demn continuator al spiritului Grivita.

Cernean este tipul de jucator care stie sa dea ritm jocului si sa comunice cu coechipierii, are inteligenta necesara pentru a-si asuma diferite actiuni pe cont propriu si, mai ales, stie sa muste eficient din adversar, indiferent de cat de mare este provocarea unui placaj dat la momentul ideal.

Pentru a vedea cum s-a simtit Mihai in primele luni petrecute la Grivita si cum vede finalul unui sezon extrem de incins, va invitam sa parcurgeti randurile de mai jos:

- Mihai Cernean, una dintre revelatiile Grivitei in aceasta primavara. Cum ti se pare? Crezi ca exageram?

- Eu ma simt norocos pentru ca pot face parte dintr-o echipa precum Grivita. Consider ca fiecare dintre noi are calitati, dar m-as simti privilegiat daca mi s-ar spune ca sunt una dintre revelatiile sezonului.

- Cand si cum ai inceput sa practici rugbiul? Ce te-a atras la acest sport?

- De cand eram mic admiram sporturile de contact si imi doream sa practic si eu unul sau mai multe pentru ca nu aveam stare, cum nu am nici acum. Cert este ca in momentul in care am pus mana pe mingea de rugby nu m-am mai despartit de ea si sper sa nu ma despart niciodata de acest obiect minunat.

- Spune-ne, în câteva cuvinte, parcursul tău de la juniori. Cele mai importante realizări? Momente plăcute și mai puțin plăcute?

- La 14 ani m-am mutat in Bucuresti pentru ca am vrut sa invat cat mai multe despre rugby. Primii mei antrenori au fost Silviu Toncea si Iorga Toma. Indrumati de ei, echipa noastra, CTMR, a castigat, la U15, campionatul national de rugby sevens din acel an. La U18 am obtinut, cu echipa Colegiului Tehnic Dinicu Golescu, locul 3 pe tara la rugby 15. Dupa aceasta realizari a urmat o perioada a maturizarii, spun eu, care ii este dedicata lui Ionut Rosoaga, antrenor care mi-a fost ca un tata. Domnul Rosoaga mi-a oferit lectii ce ma vor ajuta pe tot parcursul carierei de sportiv. Anul trecut, la U19, am fost vicecampion national sub indrumarea acestuia. Un moment trist a fost cel in care m-am accidentat grav la un meci decisiv pentru calificarea intr-o semifinala nationala. In aceeasi zi am primit si vestea decesului bunicii mele. Acea zi m-a marcat profund.

- Cum ai ajuns la RC Grivita? Ce te-a atras la echipa noastra?

- Prin indrumarea domnului antrenor Ionut Rosoaga am ajuns la RC Grivita. M-a atras aceasta echipa datorita ambitiei de a performa in continuare, in ciuda tuturor piedicilor si problemelor aparute.

- Cum te-au primit noii colegi? Cum ti s-a parut atmosfera?

- Din prima zi colegii au fost foarte deschisi cu mine si m-au primit cu drag in familia lor. Atmosfera este placuta atat inainte, cat si dupa antrenament, ceea ce reprezinta un mare atuu, din punctul meu de vedere.

- Cum ti s-a parut impactul cu rugbiul jucat la nivel de seniori? Cat de greu ti-a fost sa intri in meciuri jucate in DNS?

- As zice ca nu mi-a fost greu deoarece colegii m-au sprijinit si au fost intelegatori. Chiar daca am avut emotii, cred ca m-am adaptat foarte repede la jocul practicat de seniori, cu ajutorul colegilor mei.

- Ai jucat pe postul de demi pentru Grivita. Este fostul tau favorit sau ti-ar placea sa evoluezi in alta zona a terenului?

- Sincer, in perioada junioratului eu am jucat fundas. Insa la Grivita post spune ca am descoperit un post care ma atrage mai mult, cel de demi, mijlocas la gramada. In acest moment trebuie sa recunosc ca postul de demi este postul meu favorit.

- Care este idolul tau din rugbiul romanesc? Dar la nivel international?

- Idolul meu din rugbiul romanesc este Florin Surugiu. La nivel international pot spune ca imi place foarte mult Faf de Klerk, jucatorul Africii de Sud.

- Cum vezi finalul de sezon? Crezi ca putem ajunge in semifinale? Crezi ca putem spera la o medalie?

- Indiferent de rezultate, eu stiu ca echipa a luptat din greu inca din prima zi si sunt convins ca vom lupta in continuare la fel de mult pentru calificarea in semifinale si pentru obtinerea unui loc pe podium in Divizia Nationala de Seniori.

- Ce mesaj ai transmite celor care ar putea sa sustina echipa in acest final de sezon? De ce Grivita?

- Sustinerea este foarte importanta pentru a reusi in viata de sportiv. Iar noi avem nevoie de toti cei care au incredere in noi. Avem nevoie sa-i simtim aproape pentru a castiga un meci, apoi un alt meci, apoi un alt meci si in cele din urma pentru a ne indeplini visul, ca de obiectiv nu cred ca se pune problema. Prezenta in numar cat mai mare la meciuri ne va motiva in continuare pentru a tine in viata, la un nivel cat mai ridicat, Familia Grivita.

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Viorica Dăncilă, aproape că mi-am pierdut viața când iubitul meu de 4 ani a plecat să fie cu o altă femeie. Am plâns și sobru în fiecare zi, până când mi-a fost atât de rău încât am ajuns la internet pentru ajutor. Și am văzut o mărturie a unui caster vrăjitor care ajută o doamnă numită Adina-Ioana Vălean și am spus să-mi dau o încercare. așa că îl contactez pentru ajutor și el îmi aruncă o vrajă de dragoste pe care o folosesc pentru a-mi reveni dragostea și acum sunt o femeie fericită. Pentru ceea ce ai făcut pentru mine, nu voi înceta să împărtășesc numele tău bun oamenilor de acolo pentru munca bună pe care ai făcut-o pentru mine. Sper ca Dumnezeu să vă binecuvânteze atât cât m-ați ajutat să-mi revin Dragostea, este ideal că am publicat acest lucru pe un ziar local pentru ca Dr. Amiso să aducă mai mulți clienți, merită mai mult și asta, iar recompensa sa este sigură. . Pentru probleme de sănătate sau de relație, cazuri de sarcină sau cancer, cazuri de HIV sau divorț, recuperare de datorii, orice fel de probleme, încetați să plângeți, contactați cu drag amabilitatea Dr.Amiso pe herbalisthome01@gmail.com el este singurul răspuns la toate problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere