marți, 23 aprilie 2019

Alexandru Sima: "Am incredere in mine si in colegii mei ca prindem podiumul DNS"

Cu sase puncte acumulate din patru meciuri jucate in aceasta primavara, Rugby Club Grivita pastreaza sanse importante pentru calificarea in semifinalele Diviziei Nationale de Seniori.



Au fost doua infrangeri programate, 0-67 la CS Navodari si 14-50 la Stiinta Petrosani, o infrangere la limita, 15-18 cu Rugby Club Barlad, si o victorie care ne mentine pe linia de plutire, 26-10 cu CSM Suceava.

Urmeaza, pe 5 mai, meciul decisiv cu RC Gura Humorului, pe teren propriu, invingatoarea disputei respective urmand sa se alature echipelor CS Navodari, Stiinta Petrosani si Rugby Club Barlad in faza semifinalelor.

Pe langa punctele acumulate, care ne mentin in lupta pentru semifinale, meciurile din aceasta primavara au scos in evidenta si cativa jucatori tineri care au demonstrat ca au calitatile necesare pentru a prelua stafeta si a duce mai departe spiritul Grivita.

Una dintre revelatiile play-off-ului este Alexandru Sima, jucator care abia a implinit 21 de ani si care s-a remarcat ca flanker, fiind tipul de rugbist gata sa moara cu adversarul de gat.

Cum a petrecut Sima primele luni alaturi de Grivita si ce asteptari are de la finalul sezonului, puteti citi in randurile de mai jos:

- Alexandru Sima, una dintre revelatiile Grivitei in aceasta primavara. Cum ti se pare? Crezi ca exageram?

- Nu stiu ce sa zic la faza asta. Cei din afara pot aprecia mai bine munca mea. Eu mi-am propus doar sa dau ce am mai bun de cate ori se apeleaza la mine.

- Cand si cum ai inceput sa practici rugbiul? Ce te-a atras la acest sport?

- M-am apucat de rugby la varsta de 10 ani, la Triumf, si pot sa spun ca m-am indragostit din prima de acest sport minunat.

- Spune-ne, în câteva cuvinte, parcursul tău de la juniori. Cele mai importante realizări? Momente plăcute și mai puțin plăcute?

- Junioratul l-am petrecut la echipa Colegiului National Aurel Vlaicu. Ca realizari ar fi participarea la doua turnee finale. Cel mai neplacut moment a fost cand am suferit o dubla fractura la glezna piciorului drept. Din fericire am reusit sa trec peste impasul respectiv.

- Cum ai ajuns la RC Grivita? Ce te-a atras la echipa noastra?

- La Grivita am ajuns prin intermediul bunului meu prieten Andrei Mitrea. Atmosfera de la acest club, vazuta din afara, m-a captivat.

- Cum te-au primit noii colegi? Cum ti s-a parut atmosfera?

- Colegii m-au primit cu bratele deschise, iar atmosfera este ceva ce nu am mai vazut pana acum. Nu cred ca sunt multe echipe in Romania care se pot lauda cu o atmosfera ca la Grivita.

- Cum ti s-a parut impactul cu rugbiul jucat la nivel de seniori? Cat de greu ti-a fost sa intri in meciuri jucate in DNS?

- Ma asteptam sa fie greu, fata de ce jucasem inainte, dar am incredere in mine ca pot depasi momentele mai dificile mai ales cu ajutorul colegilor care si pana acum m-au ajutat sa ma adaptez repede la echipa.

- Ai jucat mai ales ca flanker pentru Grivita. Este postul tau favorit sau ti-ar placea sa evoluezi in alta zona a terenului?

- Sincer, nu am un post favorit. Este prima mea experienta ca flanker si m-am simtit ok pana acum. Unde este nevoie de mine, acolo voi intra sa joc.

- Care este idolul tau din rugbiul romanesc? Dar la nivel international?

- Idolul meu din rugbiul romanesc este Stelian Burcea. La nivel international nu am un jucator favorit. Urmaresc mai multi rugbisti si incerc sa invat cate putin de la fiecare.

- Cum vezi finalul de sezon? Crezi ca putem ajunge in semifinale? Crezi ca putem spera la o medalie?

- In mod cert ne asteapta un final greu de sezon. Mai intai avem meciul cu baietii de la Gura Humorului, unde avem nevoie de victorie pentru a merge in semifinale. Apoi, eu cred ca totul este posibil. Sunt convins ca la finalul sezonului o sa avem medalii atarnate la gat. Ce culoare vor avea, depinde de culoarul pe care o sa-l avem de parcurs. Am incredere in mine si in colegii mei ca prindem podiumul Diviziei Nationale de Seniori.

- Ce mesaj ai transmite celor care ar putea sa sustina echipa in acest final de sezon? De ce Grivita?

- Tinand cont ca sunt mai nou-venit in Familia Grivita, nu prea cred ca sunt eu in masura sa transmit un asemenea mesaj. Sper doar sa avem cat mai multi iubitori de rugby la meciuri. Ii asigur ca noi o sa dam totul pe teren pentru a oferi un spectacol agreabil si pentru a ne indeplini visul de a termina sezonul pe podium.

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Viorica Dăncilă, aproape că mi-am pierdut viața când iubitul meu de 4 ani a plecat să fie cu o altă femeie. Am plâns și sobru în fiecare zi, până când mi-a fost atât de rău încât am ajuns la internet pentru ajutor. Și am văzut o mărturie a unui caster vrăjitor care ajută o doamnă numită Adina-Ioana Vălean și am spus să-mi dau o încercare. așa că îl contactez pentru ajutor și el îmi aruncă o vrajă de dragoste pe care o folosesc pentru a-mi reveni dragostea și acum sunt o femeie fericită. Pentru ceea ce ai făcut pentru mine, nu voi înceta să împărtășesc numele tău bun oamenilor de acolo pentru munca bună pe care ai făcut-o pentru mine. Sper ca Dumnezeu să vă binecuvânteze atât cât m-ați ajutat să-mi revin Dragostea, este ideal că am publicat acest lucru pe un ziar local pentru ca Dr. Amiso să aducă mai mulți clienți, merită mai mult și asta, iar recompensa sa este sigură. . Pentru probleme de sănătate sau de relație, cazuri de sarcină sau cancer, cazuri de HIV sau divorț, recuperare de datorii, orice fel de probleme, încetați să plângeți, contactați cu drag amabilitatea Dr.Amiso pe herbalisthome01@gmail.com el este singurul răspuns la toate problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere