duminică, 17 februarie 2019

RC Grivita - Romania U20. Primele impresii ale jucatorilor, intre optimism si resemnare

RC Grivita a sustinut sambata primul meci amical programat in deschiderea sezonului de primavara.



A fost un meci disputat impotriva nationalei de U20 a Romaniei, echipa care se pregateste intens pentru participarea la Campionatul European.

Am dat, practic, peste cei mai buni tineri jucatori pe care Romania ii are la momentul actual, de aceea era si foarte greu sa emitem pretentii la nivel de rezultat, astfel ca obiectivul de baza a fost sa incheiem disputa fara probleme medicale.

Din pacate, socoteala de acasa nu s-a pupat deloc cu cea din targ, asa ca dupa ce am tras linie am inregistrat pierderi importante la nivel de efectiv, atitudine, moral si, evident, scor, unde diferenta a fost una considerabila in favoarea Romaniei U20.

Exista si motive care sa ne ajute sa ne pastram optimismul, dar cel mai important este sa ne trezim cat mai repede la realitate si sa ne dam seama ca mai avem mult de munca daca vrem sa facem intr-adevar o figura frumoasa intr-o competitie al naibii de grea, mai ales acum cand este de asteptat ca toate rivalele sa arunce in lupta armele grele pentru ca miza este mare.

Dar ca sa va faceti o imagine mai clara despre ce s-a petrecut pe teren si care este atmosfera in sanul echipei, va invitam sa parcurgeti declaratiile oferite de cativa dintre jucatorii care au evoluat sambata pentru Grivita, declaratii prezentate intr-o oarecare ordine a numerelor de pe tricouri:

Marian Forminte - 'Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt clare. Mai avem foarte mult de munca daca vrem sa emitem pretentii in play-off'.

Andrei Chitic - 'Am intalnit niste baieti ambitiosi si dornici de afirmare. Diferenta s-a facut, in majoritatea cazurilor, la nivel de treisferturi. De aici putem trage o concluzie importanta. Cartea de vizita a Romaniei nu mai este gramada ci sunt troacarii. Sunt sigur ca baietii astia tineri or sa faca o impresie buna la Campionatul European. Cat despre noi, eu as zice ca suntem pe drumul cel bun. E clar ca mai avem multe chestii de pus la punct, dar per total eu zic ca suntem bine, mai ales ca ne-am propus sa atingem forma maxima undeva cam peste doua luni, ceea ce inseamna ca trebuie sa profitam la maxim de aceste meciuri amicale pentru a ne regla jocul'.

Bogdan Budeanu - 'As zice ca a fost un meci in nuante de alb si negru. Cred ca lucrurile mai putin bune le-a vazut toata lumea. Important este ca ele se pot indrepta. E bine ca nu a fost acesta primul meci oficial. Personal cred ca, desi stiu ca am intrat prost in anumite momente si am ramas si fara gaz la un moment dat, ma bucur ca am simtit ca pot sa raman pe teren tot meciul. De asemenea, cred ca, alaturi de colegii mei de la Linia I, ne-am miscat bine. In plus, as vrea sa remarc faptul ca a fost un meci in care doi dintre jucatorii mai tineri, Ailincai la Linia I si Moise la Linia a doua, au confirmat aratand ca merita sa faca parte din lot si poate chiar din formula de start. Pe de alta parte, s-a vazut ca daca nu dam placaje eficiente nu avem nicio sansa in fata unor jucatori rapizi si puternici'.

Marius Perniu - 'Suntem atat de departe de ceea ce cred unii ca suntem' (n.r. - Marius este unul dintre jucatorii care au acuzat probleme medicale dupa meciul de sambata. Inaintasul Grivitei a incasat o lovitura in muschi, dar speram sa fie vorba doar despre un hematom la nivelul gambei, iar jucatorul sa-si reia pregatirea in cateva zile).

Alexandru Daineanu - 'Dupa un asemenea meci cred ca cea mai importanta concluzie este ca trebuie sa ne trezim la realitate. Si asta sa se intample repejor. Avem mult de munca daca vrem sa speram la semifinale. Avem nevoie de o alta atitudine. Noi ne-am obisnuit sa defilam in ultimii ani prin Divizia A si acum ne lovim tare de un alt nivel, lucru care ne da peste cap. Noi ne culcasem pe o ureche dupa ce am castigat de trei ori la rand Divizia A. Acum e normal sa apara frustrari cand dam peste adversari care sunt cel putin la acelasi nivel cu noi, daca nu chiar mai puternici, mai rapizi sau mai experimentati. Totusi, cred ca tot noi putem face diferenta prin atitudinea pe care o avem pe teren, la antrenamente si fata de tot acest fenomen care a luat amploare in ultima vreme, fenomenul RC Grivita'.

Florin Oprisor - 'Un meci greu, cu un adversar tare, mult mai bine pregatit fizic si care isi permit un alt ritm de joc. Cat am avut gaz, in prima repriza, cred ca le-am facut fata intr-un mod cel putin onorabil. Dupa ce am terminat benzina, au aparut frustrarile. Am inceput sa ne certam, sa ne dam cu mingile in cap si asa mai departe. In plus, in repriza a doua, cand practic diferenta de scor s-a majorat semnificativ, s-a vazut ca avem multe improvizatii. Asta este. Trebuie sa ne revenim repede dupa acest dus rece si sa punem mult mai strasnic osul la treaba. E bine ca inca mai avem timp pentru a ne imbunatati jocul, dar este nevoie sa tragem cu totii si sa tragem la aceeasi caruta'.

Damian Ispas - 'Dupa parerea mea, a fost un meci greu in care nu ne-am implicat destul. Ne-au lipsit antrenamentele de afara, de alergare, de contact, antrenamentele alea tari, in care sa ne lovim intre noi. Alte lucruri nu cred ca ar mai fi de spus, la modul in care a evoluat meciul. Poate doar sa adaug ca sper sa fie meciul care sa ne aduca cu picioarele pe pamant. Mai avem foarte mult de lucru si trebuie sa profitam la maxim de timpul pe care il mai avem la dispozitie, respectiv cam o luna, o luna si jumatate pana la primul meci oficial. Insa in primul rand trebuie sa ne schimbam atitudinea, sa ne implicam mult mai mult'.

Catalin Becheanu - 'Nu am impresii de impartasit dupa acest meci si nu cred ca sunt eu cel mai potrivit sa trag o concluzie. Cert este ca sunt dezamagit de jocul meu si voi incerca sa-mi imbunatatesc evolutiile'.

Marius Mamoc - 'Nu prea stiu ce sa spun dupa un asemenea meci. Sunt putin dezamagit. Este greu sa faci sport. Ajungi in situatia de a face si treaba altora si nu te mai poti concentra pe treaba ta si ajungi sa te accidentezi. Am probleme la genunchi dupa acest meci, dar sper sa ma lase in cateva zile. E greu. Am simtit ca nu toti baietii trag cum trebuie. De asemenea, mai sunt cativa baieti care au vointa, care vor, dar nu este de ajuns. Poate au si ei dreptate. Poate nici nu se merita efortul asta. Din pacate, acesta ne este nivelul. Cum dam de ceva mai puternic, dam inapoi. Si nu este ok. Parerea mea este ca vrem si credem ce nu putem. Este greu sa ajungi sa faci si treaba altuia, este dificil. Si asa riscul de accidentare este mult mai mare'.

Florin Bujor - 'A fost un meci greu, cu un adversar care se prezinta la un cu totul alt nivel, dar un test bun care ne-a aratat unde, cum si cat mai avem de lucru. Si as putea adauga ca a fost un meci care mi-a confirmat faptul ca stam foarte bine pe gramada si foarte rau pe troacari'.

Stefan Mihaescu - 'Un meci greu, care ne-a aratat ca mai avem mult de munca. Trebuie sa lucram inclusiv la nivel de comunicare si sa ne ajutam mai mult intre noi, sa ne sustinem unul pe altul'.

Iulian Ailincai - 'S-a vazut ca mai avem mult de lucru, mai ales la capitolul atitudine. Cam atat as zice. Eu m-am simtit bine fizic, in special gratie antrenamentelor pe care le-am facut pana acuma. Sper ca pana la startul play-off-ului multi dintre noi sa inteleaga ce inseamna spiritul Grivita si ce potential avem'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu