luni, 12 ianuarie 2015

Interviu Andrei Stanila



- Grivita a incheiat 2014 pe locul 2, se poate spune ca am avut un sezon bun?

- Nu as putea spune ca a fost un sezon rau, dar sunt sigur ca baietii vor sa razbune infrangerile de anul trecut si anul acesta sa nu mai ratam medaliile de aur.

- Ce ne-a lipsit pentru a lua fata celor de la Sportul Studentesc in lupta pentru suprematie?

- Ar fi trebuit sa punem mai mult suflet in meciurile directe cu ei pentru a le lua fata. Asta ne-a lipsit, mai mult "suflet".

- Esti cunoscut mai ales pentru abilitatile defensive. Totusi, anul trecut ai marcat trei eseuri. Putem spune ca ai prins gustul incercarilor?

- Intr-adevar fac faza defensiva destul de bine. Anul trecut am reusit sa marchez trei eseuri pentru ca baietii si-au facut treaba bine in gramezile spontane si baloanele au iesit cum trebuie. Se stie ca in sportul acesta in spatele fiecarei incercari sta munca intregii echipe. Fara ajutorul baietilor nu as fi reusit sa marchez incercarile.

- Ce asteptari ai de la 2015?

- In 2015 imi doresc ca baietii sa uite ca se pot accidenta, sa uite ca luni se duc la munca si sa joace cu sufletul.

- Ce i-ar trebui Grivitei pentru a castiga Divizia A?

- Daca jucam fara frica de accidentari eu zic ca avem sanse reale sa castigam Divizia A.

- In martie implinesti 29 de ani. Ai fost in lotul Stelei si ai trecut si pe la alte echipe. Te bate gandul sa-ti mai incerci norocul la un nivel superior sau vrei sa ramai la Grivita?

- In mod sigur raman la Grivita. Mi-am propus sa-mi inchei cariera in Parcul Copilului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu