joi, 6 februarie 2014

Interviu cu Claudiu Stefan, jucatorul care-si pregateste revenirea dupa doi ani de pauza!

In primavara lui 2012 suferea o accidentare groaznica la genunchi, intr-un meci disputat impotriva formatiei Sportul Studentesc.



La aproape doi ani de la teribilul accident, Claudiu Stefan, una dintre cele mai bune aripi de rugby din Romania, are posibilitatea de a reveni pe teren. Si, desi trebuie sa ia totul de la capat,  a ales sa o faca tot jucand pentru Rugby Club Grivita, grupare pentru care a scris istorie inainte de teribila accidentare. Claudiu a fost unul dintre artizanii Grivitei care a pierdut la mustata finala Diviziei A in 2011, dupa o infrangere controversata in disputa cu CS Olimpia, si a castigat Divizia A la rugby in 7, tot in 2011, dupa doua meciuri decisive in care Claudiu a marcat sase dintre cele sapte eseuri inscrise de formatia din Parcul Copilului. Revenit de curand la antrenamentele formatiei pregatite de Alexandru Marin, Claudiu Stefan, cunoscut de coechipieri drept "Fane farmacie", a avut bunavointa sa-mi raspunda la cateva intrebari:

- Claudiu, felicitari, ai participat integral la ultimul antrenament, sper sa te revad si in meciuri!

- Deocamdata am fost la o joaca, insa de saptamana viitoare voi intra intr-un program special de pregatire care sa-mi permita sa fiu apt pentru noul sezon. Sper doar sa ma tina balamalele.

- Au trecut aproape doi ani de la teribila accidentare. Cum e sa stai pe bara si sa-ti urmaresti colegii jucand?

- Ca jucator activ, privitul din tribuna este cea mai neplacuta senzatie. Am avut multe emotii. A fost cumplit sa-mi vad colegii, majoritatea prieteni, suferind.

- Ce te motiveaza sa o iei din nou de la capat?

- Sper din tot sufletul sa-mi fac, din nou, colegii mandri de mine si, in acelasi timp, vreau sa le ofer incredere tinerilor care s-au alaturat echipei.

- Ai 27 de ani, crezi ca mai ai puterea sa ajungi la un nivel ridicat, gen SuperLiga?

- As putea spune ca asta este singurul meu regret: n-am dat tot ce am putut. Acum nu cred ca mai am motivarea si ambitia sa ajung sa joc la un nivel precum cel din SuperLiga, dar ... niciodata sa nu spui "niciodata". Nu ar fii imposibil!

- De ce iar Grivita? Ma gandesc ca orice echipa de la nivelul asta te-ar fi dorit in lot.

- De ce Grivita? Aici am intalnit oameni care m-au primit cu bratele deschise, desi echipa nu ducea lipsa de jucatori la momentul respectiv. Este clubul care mi-a oferit sansa sa ma afirm si sa devin jucatorul de dinaintea accidentarii. Nu in ultimul rand, as avea onoarea sa joc, din nou, alaturi de OAMENI ca: Stanila, Arsene, Budeanu, Luigi, Forminte, Perniu, Ungureanu, Fulgi, Gabi Ghitan si lista continua.

- Are Grivita puterea sa castige Divizia A cu noile implanturi?

- Cu siguranta! Sunt oameni de valoare care pot face ca Grivita sa fie din nou fruntasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu