miercuri, 29 octombrie 2014

Interviu Iancu George Cristian

Desi multi canta prohodul echipei din Parcul Copilului si ar vrea sa o vada desfiintata, Rugby Club Grivita continua sa traiasca prin intermediul unor oameni admirabili (jucatori, antrenori, sustinatori). Iar anul acesta, spre surprinderea multora, RC Grivita prezinta o excelenta echipa de juniori sub 18 ani care se poate lauda cu doua rezultate datatoare de sperante in Templu: 17-6 cu Dinamo si 14-14 cu CSO Pantelimon, ultima venita pe Parcul Copilului dupa o serie de trei victorii convingatoare, 31-5 la Olimpia, 67-6 la Pitesti si 29-9 cu Steaua. Unul dintre cei mai buni jucatori ai echipei Rugby Club Grivita, juniori sub 18 ani, este Iancu George Cristian, iar tanarul taloner a avut amabilitatea sa-mi raspunda la cateva intrebari:



- Unde si cand ai inceput sa practici rugbiul?

- Din pacate am inceput sa practic rugbiul destul de tarziu, in 2011 (n.m. - la 14 ani), la Rugby Club Grivita.

- Care a fost primul tau antrenor?

- Primul meu antrenor a fost Florian Besliu, tehnician care ma antreneaza si in prezent.

- Ce reprezinta RC Grivita pentru tine?

- Pentru mine, RC Grivita reprezinta o familie care incearca din rasputeri sa redevina legenda care a fost candva.

- Anul acesta ati obtinut o victorie surprinzatoare cu Dinamo, 17-6, crezi ca aveti sanse sa va bateti la podium?

- Intradevar, meciul cu Dinamo a fost cel mai bun facut de noi in acest sezon. Si sunt convins ca, daca vom aborda meciurile urmatoare cu aceeasi seriozitate pe care am avut-o inaintea partidei cu Dinamo, putem sa ajungem pe podium. (n.m. - In acest moment, dupa patru etape, Rugby Club Grivita ocupa locul 5, la opt puncte de Steaua Bucuresti, ocupanta locului al treilea. Cele doua formatii se vor intalni chiar duminica, 2 noiembrie, de la ora 10.00, pe Stadionul Steaua).

- Ce va recomanda ca echipa?

- Pe noi ne recomanda spontaneitatea. Inca nu avem un stil de joc foarte bine dezvoltat, dar am reusit de multe ori sa ne surprindem adversarii gratie improvizatiei si ideilor venite pe moment.

- Cine este idolul tau?

- Idolul meu este jucatorul englez Tom Youngs (n.m. - international englez de 27 de ani, taloner la echipa Leicester Tigers. Are sase eseuri marcate, in 75 de meciuri jucate pentru Leicester Tigers, 17 selectii in nationala Angliei si numeroase aparitii in echipa de rugby 7 a Angliei).

- Crezi ca ai calitatile necesare pentru a juca la un nivel inalt?

- Evident, imi doresc foarte mult sa ajung sa joc la un nivel cat mai inalt. Si sunt sigur ca, daca voi munci din ce in ce mai mult, imi voi indeplini obiectivul.

- Care sunt punctele tale forte si unde consideri ca mai ai de lucru?

- Consider ca punctele mele forte sunt tehnica de repunere a balonului in margine si de impingere in gramada spontana. Pe de alta parte, stiu ca mai am mult de lucru la tehnica de placare.

- Care este ultima carte pe care ai citit-o?

- Ultima carte citita este "Mara", de Ioan Slavici.

- Cum reusesti sa imbini scoala cu rugbiul?

- Imi este usor pentru ca invat la Grivita, la clasa speciala de rugby, iar antrenamentele sunt programate inainte sau dupa orele de curs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu