miercuri, 20 august 2014

Interviu Razvan Barbu

Razvan Barbu are 21 de ani si un fizic care il recomanda pentru cam orice post de pe linia de treisferturi. A crescut la Stiinta Petrosani, club de care apartine si in prezent, dar a evoluat si in SuperLiga alaturi de jucatorii de la Dinamo Bucuresti. De curand a marcat opt eseuri in trei meciuri jucate la Campionatul National de rugby 7 si a ajuns sa cocheteze cu echipa nationala de rugby 7.

sursa foto: Promo Rugby


- Razvan, esti considerat unul dintre cei mai buni tineri jucatori romani. Crezi ca ai calitatile necesare pentru a evolua constant in SuperLiga si, eventual, la echipa nationala de rugby 15?

- E greu sa spun ca as face fata. Este o diferenta foarte mare intre Divizia Nationala si SuperLiga. Dar sunt sigur ca daca ma antrenez mult, ma voi ridica la nivelul din SuperLiga. Cat despre echipa nationala, este greu sa ajung sa joc pentru Romania din DNS. E un alt rugby acolo, dar voi munci in continuare pentru a ajunge acolo unde mi-am propus.

- Ai jucat pe mai multe posturi, pe linia de treisferturi. Unde te simti cel mai bine?

- Da, asa este. Antrenorul meu ma foloseste si acum pe mai multe posturi. Dar cel mai mult imi place sa joc uvertura sau fundas.

- Ai la activ meciuri jucate pentru Dinamo Bucuresti, Stiinta Petrosani, LAV si Metrorex. Care este clubul tau favorit?

- Mi-ar fi greu sa spun ca am un club favorit dintre cele mentionate. La fiecare dintre ele am amintiri frumoase si succese pe care nu le voi putea uita niciodata. La Petrosani am inceput rugbiul si am inceput de jos, din anonimat. La LAV am avut cel mai bun antrenor, Laurentiu Codoi, un tehnician care m-a indrumat in viata si mi-a oferit multa incredere. Cu LAV am castigat locul 1 la rugby 7. La Metrorex ne-am unit in ultimul an, la juniori I, cu cei de la Steaua si LAV si am iesit campioni. La Dinamo am avut parte de debutul meu la seniori. La Dinamo am avut ocazia sa invat foarte multe lucruri de la oameni cu multa experienta si cu multe Cupe Mondiale la activ. In concluzie, pentru fiecare dintre cluburi am o slabiciune.

- Ai marcat opt eseuri la Campionatul National de Rugby 7. Care dintre variante iti convine mai mult? Rugby 7 sau Rugby 15?

- Am inceput cu rugby 15, dar pe parcurs mi-am dat seama ca imi place foarte mult rugby 7. Ma simt mai bine cand joc rugby 7.

- Ai fost selectionat in lotul largit al nationalei de rugby 7. Crezi ca ai sanse sa joci in turneele FIRA de la Manchester (13-14 septembrie) si Bucuresti (20-21 septembrie)?

- Asta e dorinta mea. Vreau sa fac parte din lotul care va juca la cele doua turnee, nu doar din lotul largit. Sper sa fac fata la antrenamente si sunt sigur ca antrenorul imi va oferi o sansa de care trebuie sa profit.

- Care sunt idolii tai din rugbiul intern si international?

- Dintre jucatorii romani imi place foarte mult Catalin Fercu, iar la nivel international l-am remarcat pe australianul Israel Folau.

- Care sunt punctele tale forte?

- In primul rand consider ca viteza ma recomanda, iar in al doilea rand as putea spune ca sunt un jucator tehnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu